-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2013 11 27

Žaislų gamintojai susirėmė su reperiais „Beastie Boys“

Šį mėnesį internete žaibiškai išpopuliarėjo žaislų gamintojų „GoldieBlox“ žavingas vaizdo įrašas – antiprincesiška kampanija prieš lyčių stereotipus vaikystėje.
„GoldieBlox“ prieš „Beastie Boys“
„GoldieBlox“ prieš „Beastie Boys“ / Kadras iš vaizdo klipo/„Scanpix“/„Reuters“ nuotr.
Temos: 2 Muzika Reklama

Pasinaudojami repo klasika – „Beastie Boys“ daina „Girls“ – žaislų gamintojai sukūrė mergaičių, kurios nenori žaisti vien tik su rožiniais žaislais, kurie neskatina mąstyti, himnu. „Mergaitės! Statyti erdvėlaivius! Mergaitės! Kurti naujas programėles! Užaugti žinant, kad jos gali programuoti!“, – dainuojama reklamoje. 

„Jūs mėgstate mums pirkti rožinius žaislus, o visa kita yra skirta berniukas. Ir visuomet mums galite nupirkti lėlių. Laikas tai pakeisti – mes nusipelnėme įvairovės, nes visi mūsų žaislai atrodo vienodai! O mes norėtume naudotis savo smegenimis žaidžiant!“, – dainuoja mergaitės.

VIDEO: „GoldieBlox“ reklama

Tačiau visuotinis susižavėjimas „GoldieBlox“ reklama atslūgo, kai praėjusią savaitę „Beastie Boys“ nariai pasiskundė dėl autorinių teisių pažeidimo. Žaislų gamintojai iškart davė atsaką – į Kalifornijos teismą keliauja jų byla, kurioje jie argumentuoja, kad reklama nėra autorinių teisių pažeidimas, kadangi ji – tik dainos parodija.

Atrodo, lengva pasmerkti „Beastie Boys“, kad jie užprotestavo dėl dainos su puikia socialine žinia. Tačiau paaiškėjo, kad grupė oficialiai net nereikalavo liautis naudotis dainos fragmentais. Grupės atstovas spaudai teigia, kad nebuvo oficialiai užpildytas joks skundas, nebuvo išsiųstas joks reikalavimas žaislų gamintojams. 

„Beastie Boys“ pirmadienį patys išplatino atvirą laišką, kuriame aiškina, kad visi grupės nariai buvo sužavėti kūrybiškumu ir siunčiama žinia, kad reikia atsikratyti lyčių stereotipais. Tačiau grupė pabrėžė, kad net ir su puikia žinute, šis vaizdo klipas visgi yra reklama, sukurta produktams parduoti. „Mes labai seniai priėmė sprendimą neleisti mūsų muzikos ir vardo naudoti prekių reklamai. Kai mes paprasčiausiai pabandėme paklausti, kodėl ir kaip mūsų daina „Girls“ buvo panaudota jūsų reklamoje be mūsų sutikimo, JŪS padavėte į teismą MUS“, – rašo „Beastie Boys“.

„GoldieBlox“ aiškina, kad originali „Girls“ daina yra itin seksistiška, o įmonė reklamoje jos prasmę visiškai apvertė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Reklama
„Daktare, man pašalino tulžies pūslę, tačiau aš nesijaučiu gerai...“
„TOPsport A lygos tribūna“: „Panevėžio“ krizė, karštosios kėdės ir prezidentas svečiuose
Užsisakykite 15min naujienlaiškius