Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kodėl lietuvių reklamos nelaimi apdovanojimų?

Festivalio „Kanų liūtai" trofėjus
„Ad verum“ nuotr. / Festivalio „Kanų liūtai" trofėjus
Šaltinis: 15min
0
A A

Didžiausio pasaulyje kūrybiškumo festivalio „Kanų liūtai“ („Cannes Lions“) žiuri vertinimui pateikiamų paraiškų skaičiumi Lietuvą lenkia daugiau nei du trečdaliai festivalyje dalyvaujančių šalių. Pernai „Liūto“ trofėjų laimėti pretendavo vos 11 projektų iš mūsų šalies.

Tiek pat paraiškų buvo pateikę Panamos, Omano ir Slovėnijos atstovai. Iš viso praeitais metais „Kanų liūtų“ žiuri vertino 28,8 tūkst. reklamos ir komunikacijos projektų, 163-ims buvo įteikti auksiniai „Liūto“ trofėjai, 256-iems – sidabriniai, 412-ai – bronziniai, dar beveik 3 tūkst. darbų buvo išskirti kaip vieni geriausių visame pasaulyje.

„Svarbiausia priežastis, kodėl lietuvių kuriami reklamos ir rinkodaros projektai nešluoja prestižinių apdovanojimų – yra pačių lietuvių nepasitikėjimas savo jėgomis, – pastebi festivalio atstovo Lietuvoje – bendrovės „15 minučių“ – vadovas Tomas Balžekas. – Mūsų šalies kūrybininkai tiesiog netiki, jog yra pajėgūs varžytis vienoje kategorijoje su žymiausiais pasaulio kūrėjais“. T. Balžeko teigimu, tiesa yra tai, jog populiariausių pasaulio prekių ženklų reklamos kuriamos užsienio specialistų. Tačiau Kanuose dažnai laimi ir nedidelio biudžeto projektai, nes čia kovoja kūrybiškumas ir naujos idėjos, kurių lietuviams tikrai pakanka.

Tokios šalys kaip Didžioji Britanija, Vokietija, Prancūzija ar Australija kasmet pateikia gerokai daugiau nei po tūkstantį reklamos projektų. Net Indija, kuri nėra laikoma aukšto ekonominio išsivystymo šalimi, pernai pateikė net 1177 projektus. Lietuvą ne taip smarkiai gyventojų skaičiumi lenkiančios šalys pateikia kelis kartus daugiau darbų: 4-5 milijonus gyventojų turinčios Naujoji Zelandija  pernai pateikė 327 darbus, Norvegija – 259, Singapūras – 431, Suomija – 147. Mūsų kaimynai lenkai pernai pateikė 134 projektus.

Iš viso šiais metais tarptautinė komisija auksinio, sidabrinio ir bronzinio „Liūto“ bei „Grand Prix“ trofėjus įteiks 15-oje kategorijų: televizijos ir kino, spaudos, lauko, interneto reklamos, žiniasklaidos planavimo, tiesioginės rinkodaros, radijo reklamos, pardavimų skatinimo, dizaino, viešųjų ryšių, kūrybinės grupės, netradicinių sprendimų ir integruotosios reklamos, kūrybos efektyvumo bei tik šiais metais pristatytose mobiliųjų įrenginių reklamos ir prekės ženklo komunikacijos kategorijose. Festivalio kulminacija – apdovanojimų ceremonijos – vyks birželio 18-20 ir 23 dienomis.

Tarptautinis kūrybiškumo festivalis „Kanų liūtai„ („Cannes Lions“), vyksiantis birželio 17-23 dienomis, – didžiausias pasaulyje šio žanro renginys. Festivalio metu daugiau kaip 8000 reklamos ir komunikacijos specialistų bei žurnalistų iš 95 pasaulio šalių dalyvauja parodose, reklamos peržiūrose, daugiau nei 50-yje aukščiausio lygio seminarų, 30-yje kūrybinių dirbtuvių, meistriškumo seminaruose ir apdovanojimų ceremonijose. Laimėti prestižinius tarptautinius apdovanojimus kasmet pretenduoja per 24 tūkst. darbų.

Šiais metais savo darbus galima registruoti iki balandžio 6 d. Registruotis galima internetu, prisijungus prie „Kanų liūtų“ svetainės.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Sužinokite daugiau