Dabar populiaru
Sužinokite daugiau
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Kūrybinės agentūros „Snask“ įkūrėjas: „Solidus drabužių stilius nepaverčia profesionalu“

Kūrybinė agentūra „Snask“
Organizatorių nuotr. / Kūrybinė agentūra „Snask“
Šaltinis: Partnerio turinys
Projekto partnerio inicijuotas ir parengtas turinys, turinio kontrolė – partnerio rankose
0
A A

Jau kitą savaitę, lapkričio 4-5 d., Vilniuje vyksianti kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencija „What's Next?“ šiemet į daugiau nei 40 pranešėjų sąrašą įtraukė ir vieną įdomiausių ne tik Švedijos, bet ir Europos kūrybinių agentūrų „SNASK“.

Konferencijoje agentūrą, kuri netgi turi savo įrašų kompaniją, roko grupę, verda alų ir rengia dizaino festivalį, atstovaus vienas jos įkūrėjų ir kūrybos vadovų – Magnus Bergas.

Prieš jam atvykstant į Vilnių, kuriame jis dar spės ir padidžėjauti („What's Next?“ gerbėjai, sekite programą), trumpas interviu su Magnus apie vieną kontraversiškiausių kūrybos agentūrų pasaulyje – „SNASK“.

– Kodėl daugelyje jūsų darbų dominuoja „saldaininė“ estetika?

– Nesu tikras, ar tai tikrai yra „saldaininė“ estetika, tačiau ji išties labai spalvinga ir atrodo saldžiai. Negalima ginčytis, kad mūsų darbai atrodo skaniai, bet kuri agentūra to nenorėtų?

Organizatorių nuotr./Magnus Bergas
Organizatorių nuotr./Magnus Bergas

– Kokią įtaką klientams daro jūsų įvaizdis? Ar manote, kad agentūrai svarbu turėtų aiškų įvaizdį?

– Klientams patinka, jog susitikimų metu mes bendraujame itin paprastai. Nors pasaulis tiki, jog agentūros profesionalumą įrodo rimtas įvaizdis, aš taip nemanau. Solidus drabužių stilius ir sausa, monotoniška, oficiali kalba jūsų nepaverčia profesionalu. Profesionalu netampama ir vaidinant suaugusįjį. Ir žinote, kas yra kvailiausia? Kai suaugusiais apsimetantys žmonės vaidina profesionalus.

Solidus drabužių stilius ir sausa, monotoniška, oficiali kalba jūsų nepaverčia profesionalu.

Žinoma, mes pritariame, kad tvirtas (bet nebūtinai rimtas) įvaizdis yra svarbus bet kuriam prekės ženklui. Tai lemia, kaip kompaniją mato kiti. Juk tą patį galima pasakyti, kai yra kalbama apie asmeninį gyvenimą.

– Kokio beprotiškiausio projekto ėmėtės, kaip „SNASK“, kurio paprasta agentūra nebūtų dariusi?

– Nesame tradicinė agentūra. Velniai griebtų, mes net patys nežinome, kas esame. Šiandien esame kūrybinė agentūra, o rytoj galbūt būsime kompanija, kuri pardavinės rožinius baseinus!

Ką reiškia darbas „SNASK“? Pasakoja lietuvė Asta Ostrovskaja

„SNASK“ agentūroje yra ir lietuvių! Vilnietė Asta Ostrovskaja Švedijoje įsikūrusiame biure jau 3 mėnesius atlieka praktiką. Dirbusi ne vienoje reklamos agentūroje Lietuvoje, ji pasakoja, kad „SNASK“ kompanijoje, priešingai nei daugelyje Lietuvos agentūrų, vyrauja itin stiprus atsidavimas.

Organizatorių nuotr./Asta Ostrovskaja
Organizatorių nuotr./Asta Ostrovskaja

A.Ostrovskaja pasakoja, kad originalumu garsėjanti agentūra, išties mėgsta paprastumą. Ji taip pat patvirtina, kad patekti į jų biurą Stokholme taip pat nereikia ypatingų triukų:

„Yra šioks toks praktikantų Takeši pilies efektas – nemažai žmonių bando kuo įvairesniais būdais čia patekti. Aš irgi nusprendžiau, kad reikia žengti papildomą žingsnį, ir per Kalėdas išsiunčiau jiems siuntinį su prisistatymu, kurį paštas man atsiuntė atgal, nes jie tuo metu atostogavo! Galiausiai tiesiog išsiunčiau jiems elektroninį laišką. Netrukus gavau atsakymą, jog jiems labai patiko mano darbai ir siūlo prisijungti prie komandos.“

Daugiau apie kūrybiškumą ir idėjas – kūrybingumo ir ateities tendencijų konferencijoje „What's Nex?“, kuri šiemet vyks lapričio 4-5 d., menų fabrike „Loftas“, Vilniuje.

Daugiau informacijos rasite ČIA.

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą