Dabar populiaru
Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą

Naująjį Klaipėdos šokio teatro „Padi Dapi Fish“ sezoną pristato duetinis spektaklis „TUAŠ“

Akimirka iš spektaklio „TUAŠ“.
Audriaus Kacelevičiaus nuotr. / Akimirka iš spektaklio „TUAŠ“.
Šaltinis: 15min
0
A A

Tik šių metų pradžioje oficialiai įkurtas naujasis šokio teatras „PADI DAPI FISH“ Klaipėdoje publikai prisistatė pavasarį. Po rekonstrukcijos dar šviežutėlėje Klaipėdos universiteto Choreografijos katedros J. Gudavičiaus salėje choreografė Agnija Šeiko teatro repertuarą pradėjo spektakliu „Aikštelėje laisvų vietų nėra“, paženklintu iškiliausiu šalies sceniniu apdovanojimu – Auksiniu scenos kryžiumi. Tad atvėsus vasaros gastrolių ir naujų idėjų brandinimo karščiui teatras žengia į aktyvųjį rudens sezoną.

Prieš savaitę pajūrio šokio profesionalai, vienydamiesi po „ŠOKIO GALERIJOS“ studijos vėliava sukvietė visus negalinčius nešokti į naująją erdvę (Herkaus Manto g. 31A, III a.). Studijos atidarymo metu šokio teatras „PADI DAPI FISH“ pristatė aktyvią rudens programą ir pakvietė laukti intriguojančių pažinčių su šiuolaikiniu šokiu. Šiuolaikiniu šokiu „užsikrėtę“ kūrėjai bei atlikėjai nebegali sulaikyti šio viruso, kaip galimybės laisvai judėti bei reikšti savo mintis ir emocijas, sklaidos.

Pirmąjį sezono spektaklį pristatys charizmatiška scenos asmenybė ir daugialypis kūrėjas – Petras Lisauskas. Spektaklio choreografiją ir idėją sukūręs P. Lisauskas tampa šokančiu partneriu muzikuojančiam Sauliui Petreikiui. Po spektaklio pristatymo festivalyje „Naujasis Baltijos Šokis 2013“ šokio apžvalgininkė Agnė Biliūnaitė taikliai atskleidė spektaklio prigimtį: „Nežinia, kiek butoh technikos yra ragavęs P.Lisauskas, tačiau jo spektaklyje „TUAŠ“ esminiu choreografijos atspirties tašku tapo vienas esminių butoh principų – kūnas juda ne todėl, jog sąmoningai renkamasi judėti, o todėl, kad jis, kūnas, yra tarsi išjudinamas kažkokios svetimos jėgos, pastūmėjamas kryptelti, sujudėti, nuslysti oru ar staiga pajusti nepakeliamą žemės traukos jėgą ir kristi visu svoriu. Butoh dažnai naudoja judesius, kurie būdingi gyvūnams. Tuo buvo galima mėgautis ir šiame spektaklyje – ypatingo plastiškumo šokėjo rankos įkūnijo didingą ir romantišką, tarsi pats žmogus, paukštį, gal būt gervę, kuri ir japonų, ir lietuvių kultūrose užima vieną pagrindinių vaidmenų. Beje, lietuviams ši paukštė – pati meilės deivė. Tai galėtų būti ir vienas iš raktų, atrakinančių spektaklio „TUAŠ“ pavadinime užkoduotą fabulą.“

O spektaklio fabulą kuria du menininkai kūrinyje jungiantys šokį, poeziją bei muziką:

TUAŠ – šokį, poeziją ir muziką jungiantis pasirodymas, kuriame kiekviena jo sudedamoji dalis yra vienodai svarbi.

TUAŠ – kaip tušas kuriuo užrašytas eilėraštis į dienoraštį... mažas poetinis vyksmas prisimenant tai, kas sujungė TAI ir TAI, JĮ ir JĄ, TAVE ir MANE...

Ramiems, lietingiems ir melancholiškiems pajūrio vakarams subalansuota atmosfera, kuri padeda atmerkti akis kitokiai šviesai ir rasti šildantį dėmenį.

Šokio spektaklis „TUAŠ“, rugsėjo 25 d., trečiadienis, 18 val. KU MF Choreografijos katedroje (K. Donelaičio a. 5) J. Gudavičiaus salėje (III aukštas). Trukmė 35 min.

Bilietus į spektaklį bus galima įsigyti prieš renginį. 

Pažymėkite klaidą tekste, pele prispaudę kairijį pelės klavišą
Pranešti klaidą

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Temos: 1 Teatras
Sužinokite daugiau