Čia reklamos agentūra „Leo Burnett Vilnius“ organizavo vadinąmąjį Kanų spėjimo renginį „Kanų ekspertas“, kurio metu buvo rodomos ir renkamos geriausios metų reklamos, pretenduojančios į tarptautinio reklamos festivalio Kanuose apdovanojimus – „Kanų liūtus“.
Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Renginys „Kanų ekspertas“ |
Lietuvoje Kanų spėjimo renginys vyko jau penktąjį kartą. Pasak organizatorių, „Kanų ekspertas“ – tai ne tik proga pasitikrinti ir pasipuikuoti savo uosle gerai reklamai, bet ir pažiūrėti naujausias bei geriausias reklamas. Visas reklamas spėjimo konkursui atrinko tarptautinė „Leo Burnett“ komisija, vadovaujama „Leo Burnett Worldwide“ kūrybos direktoriaus Marko Tusselo.
Juliaus Kalinsko/„15 minučių“ nuotr./Renginys „Kanų ekspertas“ |
Susirinkusieji į „Kanų ekspertą“ dalyvavo 50 geriausių reklaminių klipų net iš 14 šalių peržiūroje. Renginio dalyviams teko išrinkti 20 reklamų, kuriems žiuri galėtų skirti „Kanų liūto" statulėlę.
Lietuviškasis „Kanų ekspertas“ paaiškės pasibaigus tarptautiniam reklamos festivaliui Kanuose ir susumavus renginio „Kanų ekspertas“ spėjimo rezultatus – 2009 metų birželio 30 dieną.
Po nuotaikingos ir margos peržiūros reklamų mėgėjai rinkosi aptarti įspūdžių neformalioje aplinkoje, prie vyno taurės.
Tarptautinis reklamos festivalis Kanuose – tai svarbiausias ir prestižinis reklamos apdovanojimų renginys pasaulyje, o Kanų spėjimo renginys suteikia galimybę pajusti tarptautinio Kanų festivalio atmosferą ir pamatyti geriausias iš geriausių reklamas.