Prieš tarptautinio reklamos festivalio „Kanų liūtai“ geriausių pasaulio reklamų peržiūrą, kurią trečiadienio vakarą vien Vilniuje pasiryžo žiūrėti šešios pilnos žiūrovų salės, kino teatro lankytojai ar šiaip reklamų mėgėjai galėjo išbandyti savo jėgas tikrų tikriausių reklamų kūrimo procese.
Vienos reklamos, kurią sutiko remti Europos Komisija, tikslas – atkreipti žmonių dėmesį į klimato atšilimą. Režisierius T.Vidmantas, jau sukūręs prieštaringai vertinamą „Pandos sugėdintojos“ filmukų seriją, nusprendė naująja reklama pratęsti aršiosios pandos gyvavimo istoriją – tačiau kino teatre ji nepasirodė. Gal todėl filmavimas praėjo taikiai ir niekas nenukentėjo.
Tuo tarpu kita reklama siekė pagarsinti projektą „Eismo klasė“, kurį pristato vienas bankas. Kino teatro lankytojams reikėjo stovėti su skirtingais užrašais rankose – iš jų kūrėjai vėliau sudėlios žodžių junginius „Noriu gatvėje būti saugus“ ar „Palydėsiu tave į mokyklą“. Projektas siekia išmokyti mažuosius saugaus elgesio gatvėje, atkreipti vaikų ir jų tėvelių dėmesį į vaiko saugumą kelyje.