-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Vaikai, tėvai ir kompiuteriniai žaidimai – ar įmanoma gyventi darnoje?

Spalio 31 dieną vyksiančiame Game On renginyje bus surengta ypatinga konferencija skirta plačiam klausytojų ratui. Konferencijos tikslas išsklaidyti žaidimų pasaulį supančius mitus, o taip pat ir atskleisti naudingąją, lavinančią žaidimų pasaulio pusę.
Vaikai ir kompiuteriniai žaidimai
Vaikai ir kompiuteriniai žaidimai
Temos: 1 Vaikai

Konferencijos lankytojų dėmesiui rengiamos gyvos diskusijos, kurių tikslas - išvaikyti baubus bei padėti atrasti naudingąją žaidimų pusę. Jaunųjų žaidėjų tėvai tikrai neturėtų praleisti diskusijos, kurioje dalyvaus darželių ir mokyklų vadovė bei steigėja, edukacijos ekspertė ir mama Austėja Landsbergienė. Diskusijoje taip pat dalyvaus žaidimų kritikai, žaidimų iki mokyklinio amžiaus vaikams kūrėjai ir kiti šios sferos ekspertai. Pokalbio tikslas — atskleisti gerąją, naudingą ir lavinančią žaidimų pusę.

Austėja Lansbergienė
Austėja Lansbergienė

Kitame diskusijų rate dalyvaus žinomi pramogų ir kultūros pasaulio žmonės. Marijonas Mikutavičius, Justas Jankevičius, Gabrielius Svaras Liaudanskas, Mantas Katleris ir kiti papasakos apie savo santykį su žaidimais. Kaip jie atrado žaidimus, ką žaidžia ir kodėl?

„Kompiuteriniai žaidimai — kasdieniame gyvenime nuolatos eskaluojama tema. Tiesa, kai tėvai kalba ne apie savo pasiekimus traiškant saldainius ar tankus, paprastai krypstama į tamsiąją žaidimų pusę. Įprasta skųstis žaidimų poveikiu vaikams ar kaltinti elektronines pramogas dėl visų pasaulio blogybių. Šios konferencijos tikslas — pažvelgti į viską platesniu kampu“ — teigia konferencijos organizatorė Justė Stašelytė. Specializuotos, žaidimų industrijoje dirbantiems žmonėms skirtos konferencijos jau nėra naujiena Lietuvoje. Kasmet surengiami bent keli tokio pobūdžio renginiai žaidimų kūrėjams, dauguma jų ypač kokybiški, išsiskiriantys ne tik vertingu turiniu, bet ir įdomiais pranešėjais. Panašaus tipo renginių plačiai auditorijai kol kas nebuvo, tad ši konferencija yra pirmoji.

„Žaidimai skirti labai plačiai auditorijai, todėl tikiu, kad mums būtinos ir tokios konferencijos, kurių metu galėtume ne tik plėsti žinias, bet ir diskutuoti, pažinti, atrasti kažką naujo. Tikiuosi ilgainiui šis mūsų sumanymas augs, plėsis ir virs gražia tradicija“ — ambicingų planų neslepia Justė Stašelytė.

Šeimai skirtos pramogos neapsiribos tik konferencija. Šalia pokalbiams parengtos erdvės bus įkurta ir šeimos zona, kurioje lankytojų lauks išskirtinai šeimai parengtas turinys. Šeimos zoną kuruojanti įmonė „Baitukas" žada, kad jų parengtas turinys turės kuo nustebinti ne tik vaikus, bet ir tėvelius. Virtualybėje atgimstantys žaislai, judesiu valdomi veiksmo, šokių ir sporto žaidimai, nešiojamos konsolės ir kitos pramogos stebins net ir pačius skeptiškiausius. Organizatoriai pasirūpino, kad Lietuvos Žaidimų Kūrėjų Asociacijos stendas ribotųsi su šeimos zona, tad toje pat erdvėje galėsite išvysti ir mūsų šalyje kuriamus žaidimus ikimokyklinukams. Savo kūrinius lankytojams pristatys pasaulinio pripažinimo sulaukusios „Pepi Play“ ir „TutoToons“ studijos. Renginį organizuojanti bendrovė „Telesoftas“ taip pat pristatys kol kas dar neišleistą projektą „Trybie“. Tai kartu su Renata ir Laurynu Česūnais kuriama interaktyvi knyga, skirta pradinių klasių moksleiviams ir supažindinanti juos su nuostabiu chemijos pasauliu. Jaunieji parodos lankytojai vieni pirmųjų pasaulyje galės susipažinti su interaktyvia „Mėgintuvėlio Kelionių“ versija, o taip pat sudalyvauti realiuose smagiosios chemijos eksperimentuose.

Matthew Handrahan
Matthew Handrahan

Konferencijoje sulauksime ir svečių iš užsienio. Matthew Handrahan, įtakingo žaidimų industrijos portalo gameindustry.biz, Europos regiono direktorius atvyksta į Vilnių, kad pasakotų apie kompiuterinių žaidimų ateitį. Pranešimo metu sužinosite, kokios mados vyrauja industrijoje, kokie šių dienų technologiniai ir dizaino sprendimai bus aktualūs ateityje bei ko naujo galime tikėtis iš jau pamėgtų pramogų.

Žvelgiant į ateitį tampa akivaizdu, kad virtualioji realybė jau nebe fantastika, o neišvengiama pramogų evoliucija. Nors šiandien apie virtualią realybę daugiausiai kalbame per žaidimų prizmę, tampa akivaizdu, kad vien tuo neapsiribosime. Virtualioji realybė atveria naujas galimybes kine, psichologijoje, sociologijoje, medicinoje, edukologijoje ir daugybėje kitų sferų. Akivaizdu, kad mes kalbame apie technologiją, kuri pakeis pasaulį. Kokie iššūkiai mūsų laukia? Kaip išvengti VR sprendimuose slypinčių pavojų? Kaip susidraugauti su šia technologija? Apie tai pasakos su garsiausiais kino ir interaktyvių pramogų kūrėjais bendradarbiaujanti futuristė Monika Bielskytė.

GameON konferenciją vainikuos „Game Insight“ ekspertų parengtas pranešimas apie žaidimų kūrimą, o taip pat ir aktualus ESET atstovų pranešimas apie kibernetinį saugumą.

Didžiausia ir pagrindinė žaidimų kultūros fiesta Game On prasidės jau šį šeštadienį, spalio 31 dieną, Siemens Arenoje, Vilniuje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius