Miesto širdyje, trijuose lygmenyse nugulusi paroda kuria naujuosius miesto naratyvus, atskleisdama ilgiausios Kauno miesto gatvės – Savanorių prospekto peripetijas. Keturių užsienio fotomenininkų: Henrik Duncker (Suomija), The Caravan Gallery, Chris Teasdale ir Jan Williams (JK), Mariusz Forecki (Lenkija) ir Sergiy Lebedynskyy (Ukraina/Vokietija) meninių rezidencijų Kaune metu užfiksuoti vaizdai kelia susižavėjimą, nuostabą ir šypseną. Parodos lankytojams primena kokioje aplinkoje jie gyvena, parodo kas vyksta visai šalia jų, kai įsisukus į ypatingai greitą gyvenimo tempą, daug kas tampa nepastebima.
Kaune nuo dviejų iki trijų savaičių rezidavę festivalio svečiai netruko pastebėti, kad Savanorių prospektas – kontrastingas, nepasiduodantis apibendrinimams. Jis judrus ir sykiu ištuštėjęs, apleistas ir modernus, keliantis nuobodulį ir susižavėjimą.
Socialinės fotografijos atstovas M.Forecki savo serijoje „Kaunas. Savanorių prospektas street“ miesto pulsą matavo prospektu zujančiame viešajame transporte. Pasak jo, „žvelgdamas į praeivių ar miesto transporto keleivių veidus matai, kad jų čia nėra“ – žmonės paskendę savo mintyse, darbuose, muzikoje, socialiniuose tinkluose... Retam miestiečiui į galvą šautų mintis ramiai pasivaikščioti Savanorių prospektu, kuriuo kiekvienas skuba savo tikslo link.
Tuo tarpu britų duetas „The Caravan Gallery“ projekte „Gatvės vaizdas“ įdėmiai įsižiūrėjo į šią kasdienybės sceną, iš žmonių, namų, biurų margumyno išskyrė dėmesio vertas detales. H.Duncker ne tik fiksavo pastatų geometrijos žaismą, bet ir ėmėsi dokumentuoti aplinkinėse parduotuvėse ar verslo įmonėse rastus daiktus, svečio akiai neįprastus objektus, pasakojančius apie kasdienius žmonių poreikius bei ilgiausios Kauno gatvės inspiruotas fantazijas. Lietingą 2015 m. lapkritį Kaune viešėjęs S.Lebedynskyy ėmėsi dokumentuoti istorinio perėjimo nuo sovietmečio prie Vakarų kultūros pėdsakus, ieškoti kontrastų, kurių Savanorių prospekte apstu. Pasitelkęs analoginę nespalvotą fotografiją ir sovietinį fotopopierių menininkas savo fotografijas suasmenina, serijoje „Pagrindinės gatvės kronikos“ kuria ne atvaizdus, bet prisiminimus.
Kūrybinis projektas apie Savanorių prospektą festivalyje užgimė dar 2009 m., meninei rezidencijai pakvietus buvusį kaunietį fotomenininką Darių Kuzmicką. Šis pasitelkė archajišką Camera Obscura techniką ir judriausios miesto gatvės vaizdus perkėlė į pastatų interjerus serijoje „Camera Obscura. Savanoriai“. Tęsdamas Savanorių prospekto tyrinėjimus 2016 m. programos „Flâneur – Naujieji Urbanistiniai Naratyvai“ metu fotomeno festivalis „Kaunas photo“ pradėjo rengti menines rezidencijas, kurių rezultatai – Kauno rotušės aikštėje.