-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Dior“ ir Rihanna „Paslaptingame sode“

Pradžioje buvo „Lancome“ romanas su Lupita Nyong'o – „Dvylikos vergovės metų“ žvaigždė tapo pirmąją juodaode šios prancūzų kosmetikos veidu. O šį pavasarį „Dior“ sulaužė konservatyvias tradicijas ir pasirašė sutartį su Rihanna – pirmąkart per 70 metų, kai egzistuoja senieji mados namai, jų ambasadore tapo tamsiaodė ritmenbliuzo atlikėja.
„Dior“ reklama su Rihanna
„Dior“ reklama su Rihanna / Steveno Kleino/„Dior“ nuotr.

Kampanija vadinasi „Paslaptingas sodas“ ir tai yra ketvirtoji teminės sesijos dalis. Ji pradėta kurti 2012 metais ir nuo to laiko jai pozavo tokios žvaigždės, kaip Charlize Theron, Natalie Portman, Marion Cotillard, Jennifer Lawrence.

Prie sesijos dirbo fotografas Stevenas Kleinas ir stilistas Melas Ottenbergas, ne pirmą kartą besirūpinantis atlikėjos stiliumi, Rihannos daina „Only If for a Night” iš būsimojo albumo – reklamos klipo garso takelis, o visi, kam teko laimė pridėti ranką prie šio įdomaus darbo, atkreipė dėmesį, kad dainininkė Versalyje jautėsi taip, it būtų gimusi sosto papėdėje, o ne Barbadose.

Steveno Kleino/„Dior“ nuotr. /„Dior“ reklama su Rihanna
Steveno Kleino/„Dior“ nuotr. /„Dior“ reklama su Rihanna

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius