Mikalojus Konstantinas Čiurlionis
buvo žinomas lietuvių dailininkas
ir kompozitorius.
Jis gimė 1875 metais,
o mirė 1911 metais.
Šiemet minime jo 150 metų gimtadienį.
Ta proga išleista knyga,
kurios pavadinimas yra
„Mikalojus Konstantinas Čiurlionis.
Lengvai suprantama kalba“.
Ši knyga skirta žmonėms,
kuriems sunku skaityti sudėtingus tekstus.
Knyga skirta
• žmonėms su intelekto negalia,
• vyresnio amžiaus žmonėms,
• vaikams,
• žmonėms, kurie tik mokosi lietuvių kalbos,
• visiems, kas nori skaityti
paprastai pateiktą informaciją.
Knygos tekstas yra aiškus ir paprastas.
Sakiniai yra trumpi.
Knygoje yra skyriai su pavadinimais,
taip pat yra ir paveikslėlių.
Ši knyga padės lengvai suprasti
Čiurlionio gyvenimą ir kūrybą.
Tokie leidiniai yra svarbūs,
nes padeda kiekvienam žmogui
lengviau suprasti informaciją
ir dalyvauti visuomenės gyvenime.
Šią teisę užtikrina ir Jungtinių Tautų
neįgaliųjų teisių konvencija.
Knygą kūrė:
• Gintarė Viselgienė,
• Renatas Mizeras,
• Eglė Belozaraitė-Tarvydienė,
• Justina Bružaitė-Liseckienė,
• Teresė Paulauskytė,
• Saulius Bajorinas.
Kur ir kada bus
knygos pristatymas?
Knygos pristatymas įvyks
rugsėjo 22 dieną,
13 valandą ir 30 minučių
Nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos
penktame aukšte,
Konferencijų salėje.
Renginį organizuoja:
• Nacionalinė Martyno Mažvydo biblioteka,
• dienos centras „Šviesa“.
Knygą išleido
Lietuvos nacionalinės
Martyno Mažvydo bibliotekos
leidybos centras.
Knygos išleidimą parėmė Kultūros ministerija.
O knygos globėjas yra
prezidentas Gitanas Nausėda.
