Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2012 01 12

Kauno „Žalgiris“ Eurolygoje taikosi patekti į aštuntuką

Kauno „Žalgirio“ komandai nusitaikius į Eurolygos turnyro aštuntuką, klubas rengia naujus bendradarbiavimo pasiūlymus rėmėjams, rašo dienraštis „Kauno diena“.
Jonas Stadalninkas
Jonas Stadalninkas / Artūro Morozovo nuotr.

„Gerėjantis mūsų krepšininkų žaidimas teikia vilčių, kad jie džiugins savo gerbėjus ir Eurolygos „Top 16“ etape“, – teigė „Žalgirio“ krepšinio klubo generalinis direktorius Jonas Stadalninkas.

– Kitą savaitę rungtynėmis su Tel Avivo „Maccabi Electra“ ekipa Kaune žalgiriečiai pradės Eurolygos turnyro antrąjį etapą. Kaip „Žalgiris“ rengiasi naujiems išbandymams? – „Kauno diena“ paklausė J.Stadalninko.

– Pirmąjį tikslą – patekti į „Top 16“ etapą – pasiekėme, tačiau tuo neapsiribojame. Žingsnis po žingsnio, rungtynės po rungtynių turime žengti į priekį. Nors aštuntfinalyje teks susitikti su labai pajėgiais varžovais, pirmiausia – „Maccabi Electra“ ir „Barcelona Regal“, mūsų ekipai keliamos aukščiausios užduotys. Iki Eurolygos kovų žalgiriečiai namuose sužais du VTB Vieningosios lygos mačus, be to, jau beveik mėnesį komanda nerungtyniavo užsienyje, neprireikė kelionių, todėl turime daugiau galimybių susitelkti darbui per treniruotes.

– Kaip bus motyvuota komanda antrajam Eurolygos etapui?

– Žaidėjus visuomet motyvuoja laimėjimai, geras mikroklimatas komandoje, galimybė pasiekti bendrą tikslą. Labai svarbi ir papildoma motyvacija – piniginės premijos. Jas skiriame kiekvienam komandos žaidėjui, treneriui už pasiektus pagrindinius tikslus – kelialapius į Eurolygos „Top 16“, „Top 8“ etapus ir kai kuriuos kitus laimėjimus. Ypač svarbu, kad siekis patekti tarp aštuonių geriausių Eurolygos ekipų būtų kuo stipresnis. Klubo vadovai suka galvą, kaip subalansuoti biudžetą, todėl galimybės skirti solidžias premijas ne visuomet sutampa su mūsų gerais norais.

– Tikitės, kad „Žalgirio“ rėmėjai skirs papildomų lėšų komandai premijuoti?

– Tokią galimybę svarstome. Klubas parengs patrauklų reklamos pasiūlymą galimiems rėmėjams. Tikimės, kad atsiras verslininkų, kurie norės paskatinti komandą papildomomis piniginėmis premijomis, jeigu ji pateks tarp aštuonių pajėgiausių Eurolygos komandų. Būtų stipri papildoma motyvacija žaidėjams ir treneriams, o rėmėjams – nauda reklamuojant savo prekės ženklus.

– Nė vienas Europos krepšinio klubas kol kas negali pasigirti tokiomis gausiomis sirgalių gretomis, kiek jų susirenka į „Žalgirio“ areną. Kokiomis priemonėmis tai pasiekta?

– Per kelis pastaruosius sezonus įvairiomis akcijomis, bendrais projektais skatinome ir kvietėme krepšinio aistruolius į „Žalgirio“ rungtynes. Persikėlę į naująją areną, ištikimiems „Žalgirio“ sirgaliams sudarėme palankias sąlygas stebėti mėgstamos komandos žaidimą. Visiems žiūrovams naujojoje arenoje – daugiau patogumų, jie turi galimybių ateiti su vaikais, šeimomis. Manau, sudominome ir tuos krepšinio mėgėjus, kurie anksčiau rečiau lankėsi ar netgi nesilankė „Žalgirio“ rungtynėse. Tikimės, kad sirgalių nesumažės ir per būsimas šio sezono rungtynes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius