Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
04 09

Edwardas Lucasas. Boratas vyksta į Lietuvą

Lietuviai pagrįstai didžiuojasi 701-ąjį gimtadienį neseniai paminėjusia savo sostine ir nekenčia skurdaus sovietinės okupacijos palikimo. Naujoji Vilnių reklamuojanti, turizmui skatinti skirta reklama negailestinga šiems jausmams.
Edward Lucas
Edward Lucas / 15min montažas

Pradžioje reklamoje rodomi groteskiški vaizdai, tarp kurių – apgriuvę mediniai pastatai šalia duobėtų gatvių, apsukrūs ir grėsmingi vietiniai gyventojai bei maistas: daugiausia bulvės ir marinuoti produktai. Šių baisių vaizdų fone skamba manieringas angliškas balsas, visa tai pašaipiai giriantis.

Antrąją filmuko minutę, nors ir trumpam, pasirodo „tikrasis“ Vilnius su įspūdinga barokine architektūra, aukščiausios klasės parduotuvėmis, gurmaniška virtuve ir šurmuliuojančiu naktiniu gyvenimu. Kampanija taip pat apima plakatus, kuriuose išryškinami panašūs kontrastai, su šūkiu „Lūkesčiai ir tikrovė“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius