Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2011 07 22

ERGO sulaukė nuo audros nukentėjusių klientų antplūdžio

Dėl vakar šalyje siautėjusios audros ir škvalo draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ per dvi valandas užregistravo maždaug 30 pranešimų apie klientų turtui padarytą žalą. Išmokoms jau rezervuota apie 50 tūkst. litų. Pranešimų skaičius nuolat sparčiai auga, bendrovė prognozuoja, kad turto ir kasko draudimo bendri nuostoliai sieks apie 200 tūkst. litų.
Vilniaus senamiestyje ant automobilio nuvirtęs medis
Vilniaus senamiestyje ant automobilio nuvirtęs medis / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Draudimo bendrovės „ERGO Lietuva“ Turto draudimo departamento direktorius Tomas Nenartavičius pasakoja, kad pranešimų apie patirtus nuostolius sulaukiama iš vis daugiau miestų – Vilniaus, Kauno, Alytaus, Anykščių, Panevėžio, Vilniaus, Kauno ir Širvintų rajonų. Pastaruoju metu sulaukiama daug pranešimų iš Panevėžio rajono ir Utenos.

Vidutinė vakarykščio gamtos stichijos siautėjimo sukelta žala klientams, sudariusiems turto draudimo sutartis, gali siekti daugiau kaip 2,2 tūkst. litų, ir apie 1,5 tūkst. litų klientams, sudariusiems kasko draudimo sutartis.

„Klientai, apsidraudę turto draudimu, kreipiasi dėl vėjo nuplėštų stogų ar jų dalių, pro nudraskytus stogus pliaupęs lietus suliejo lubas ir parduotuvės prekes. Vienam gyventojui vėjo nulaužtas medis išdaužė balkono stiklus. Sulaukiame pranešimų apie žaibų įtrenkimų žalas – Panevėžio rajone į kaminą trenkęs žaibas apgadino židinį bei namų vidaus apdailą. Tuo tarpu kasko draudimo klientai kreipėsi dėl krušos apniokotų automobilių“, – pasakoja draudimo ekspertas.

Draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ primena, kad klientai apie patirtą žalą turtui draudimo bendrovei gali pranešti per tris darbo dienas, o automobiliui – per septynias. Realūs gamtos šėlsmo sukelti nuostoliai bus aiškūs kitą savaitę.

Draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ ketina taikyti praėjusiais metais pasiteisinusią supaprastintą žalų administravimo praktiką. „Gavę pranešimą apie patirtą žalą, kaip įmanoma skubiau susisiekiame su klientu. Jeigu žalos aplinkybės yra labai aiškios, su klientu draudimo išmoką susideriname telefonu ir nedelsdami ją pervedame. Džiaugiamės, kad už praėjusią vasarą audros sukeltus nuostolius daliai klientų išmoką išmokėjome tą pačią dieną“, – pasakoja T. Nenartavičius.

Draudimo bendrovė „ERGO Lietuva“ per šių metų pirmus penkis mėnesius klientams už patirtus turto draudimo nuostolius jau kompensavo 6,1 mln. litų, o kasko draudimo klientams – 12,9 mln. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius