Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2011 05 05

Klaipėdos uosto vadovas neatmeta galimybės kreiptis į teisėsaugininkus dėl rangovų veiksmų

Klaipėdos uosto vadovas Eugenijus Gentvilas neatmeta galimybės kreiptis į teisėsaugos įstaigas, jeigu tyrimas dėl už uosto infrastruktūrą ir jo plėtrą atsakingų specialistų ir rangovų veiksmų atskleis papildomų aplinkybių ir pažeidimų.
Klaipėdos uostas
Klaipėdos uostas / 15min.lt nuotr.

„Mūsų santykiai su rangovais turi būti skaidrūs. Nebus taip, kad jie, dangstydamiesi papildomais darbais, toliau diktuos savo valią ir melš pinigus iš uosto direkcijos“, – E.Gentvilą cituoja „Lietuvos rytas“.

Uosto direkcijos sudaryta komisija įvertins ne tik daugiau kaip metus statybas uoste kontroliavusio Vido Karolio, bet ir kitų už uosto infrastruktūrą ir jo plėtrą atsakingų specialistų ir rangovų veiksmus.

V.Karolis šią savaitę buvo priverstas palikti direkciją, kai paaiškėjo, kad kelios konkursus laimėjusios įmonės kai kuriuos papildomus darbus atliko be užsakovų patvirtintų projektų ir dar tikėjosi už tai atlygio.

„Darbai atlikti, o projektų kaip nėra, taip nėra. Dabar, norint juos įteisinti, mums reikėtų patvirtinti dokumentus, atgaline tvarka organizuoti viešųjų pirkimų procedūras, pažeidinėti statybų tvarką reglamentuojančius įstatymus“, – trečiadienį spaudos konferencijoje piktinosi E. Gentvilas.

Taikant panašius metodus uoste statomas Kleivių ir krovinių terminalas, buvo remontuojamas privačiai krovos kompanijai „Bega“ skirta krantinė.Konkursą laimėjusi statybų bendrovė „Hidrostatyba“ už kai kuriuos darbus, atliktus be projekto ir sutarties, pareikalavo 403 tūkst. litų.

Uosto direkcijai nesutikus mokėti už neįteisintus darbus, atlygio siekiančios įmonės pateko į keblią padėtį-joms reikia kreiptis į teismą arba susitaikyti su neplanuotais nuostoliais.

Pasak dienraščio, niekam ne paslaptis, kad ne vienos statybos uoste buvo pradėtos iki galo nesutvarkius visų dokumentų.

Rangovų įtikinti, kad užduotis nebus sunku suderinti ir vėliau, užsakovai užmerkdavo akis dėl pažeidimų. Pamažu tai tapo įprastu uosto statybų rinkos reiškiniu.

E.Gentvilas tvirtino norįs pakeisti tokią tvarką.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius