Interneto rinkos tyrimo „gemiusAudience“ duomenimis, paskutinį vasaros mėnesį vienas lankytojas, skaitydamas 15min.lt naujienas, praleido vidutiniškai 46:35 min. Tai parodo, jog 15min.lt yra trečioje vietoje tarp visų naujienų portalų. Palyginimui pasidalysime kolegų pasiekimais: Delfi.lt – 2:27:00, Lrytas.lt – 1:33:00, Alfa.lt – 00:36:18, Zebra.lt – 00:28:10, Vz.lt – 00:24:28, Balsas.lt – 00:12:04, Diena.lt – 00:11:29.
Bendrovės „15min“ vadovas Tomas Balžekas teigia, jog tokios sėkmės paslaptis yra redakcijos gebėjimas dirbti taip, jog žmonės skaitytų ne tik antraštes, bet ir straipsnius. „Skaitytojus laikome bendraminčiais, atsižvelgiame į jų pageidavimus, suteikiame galimybes prisidėti kuriant turinį – čia yra mūsų stiprioji pusė, – sako T.Balžekas. – Mus skaito aktyvūs, smalsūs, novatoriški miesto gyventojai, kurie nori gauti naujausią informaciją, aiškiai suformuluotą, greitai ir patogiai. Tokie žmonės – mūsų progreso variklis.“
8,7 milijono 15min.lt peržiūrų per rugpjūtį – rezultatas, kuris leido žaliajam portalui atsidurti penktoje dažniausiai atsiverčiamų naujienų portalų topo vietoje.
Rugpjūtį 15min.lt pasiekė 24,24 proc. interneto vartotojų (liepą – 23,85 proc.), kaip juos įvardina statistika, arba ištikimų mūsų draugų, kaip vadiname mes. Palyginti su pernai rugpjūčiu, kai tinklalapis tik atsirado ir jame per dieną apsilankydavo 5,9 tūkst. žmonių („Google Analytics“ duomenys), šį rugpjūtį 15min.lt lankytojų skaičius išaugo iki vidutiniškai 68,7 tūkst. per dieną.