Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 04 04

Palangos oro uostas ieško naujų krypčių

Metus pradėjęs augimu Palangos oro uostas dairosi naujų krypčių keliautojams.
Palangos oro uostas pernai turėjo per 102 tūkst. keleivių.
Palangos oro uostas pernai turėjo per 102 tūkst. keleivių. / I.Ozturhan/15min.lt nuotr.

Šiuos metus tarptautinis Palangos oro uostas pradėjo maždaug 15 proc. augimu. Anot Palangos oro uosto direktorės Jolantos Jucevičiūtės, didesnis keleivių srautas Palangos oro uoste turėtų būti matomas visus metus. Juolab kad nuo birželio 26-osios iš Palangos organizuojami tiesioginiai skrydžiai į Maskvą. Keleiviai į Domodedovo oro uostą bus skraidinami kartą per savaitę – sekmadieniais. Anot J.Jucevičiūtės, aviakompanija „RusLine“, atsižvelgusi į srautus, į Rusiją ketina skraidinti visus metus.

Nori Hamburgo

Šiuo metu keleiviai iš Palangos skraidinami į Kopenhagą, Rygą, Oslą. Pernai šis oro uostas aptarnavo per 102 tūkst. keleivių.

Praėjusią savaitę vėl prabilta, kad būtina organizuoti skrydžius ir į Vokietiją. Esą tiesioginiai skrydžiai būtų naudingi uostamiesčio verslininkams, kurie užmezgę itin glaudžius ryšius su vokiečių kompanijomis.

Su aviakompanijomis dėl skrydžių į Palangą jau buvo ne kartą derėtasi, tačiau vis nesėkmingai. Neslepiama, jog pagrindinė aviakompanijų sąlyga – lėktuvai turi būti užpildyti bent 60 proc. Tada esą nepatiriama nuostolių.

J.Jucevičiūtė teigė, jog šiuo metu deramasi su keliomis kompanijomis dėl tiesioginių skrydžių į Hamburgą, tačiau derybų aplinkybių neatskleidžia.

„Poreikis yra ir skrydžiams iš Vakarų Lietuvos  į Londoną, į Dubliną. Tačiau kainų požiūriu konkuruoti su „Ryanair“ nėra paprasta“, - teigė J.Jucevičiūtė.

Skraidins dažniau

Tuo tarpu kompanija „airBaltic“ ketina padvigubinti reisų iš Palangos skaičių ir pagausinti skraidinamų keleivių.

Nuo praėjusios savaitės prie keturių reisų per savaitę ši bendrovė pridėjo dar tris naujus – dabar „airBaltic“ iš Palangos skraidina kasdien. Nuo gegužės 15-osios numatomi dar šeši papildomi reisai.

Teigiama, jog maršrutas iš Palangos į Rygą yra tarp labiausiai pasiteisinusių. Anot „airBaltic“ viceprezidento ir generalinio direktoriaus Lietuvoje Tado Vizgirdos, pastebima, kad pastaraisiais metais nuslūgusios turistinės kelionės ima atgauti kvėpavimą. Esą keliaujančių ne darbo, o pramoginiais reikalais smarkiai padaugėjo. Tai liudija ir statistika – pernai kovą lėktuvuose būdavo užimta vidutiniškai 44 proc. vietų, o šį kovą šis rodiklis šoktelėjo iki 70 proc.

Paskaičiuota, kad daugiausiai keleivių iš Palangos oro uosto su persėdimu Rygoje keliauja į Amsterdamą, Dubliną, Londoną, Kopenhagą, Romą.

Klaipėdos ar Palangos?

Vėl pasigirdo diskusijos, ar nevertėtų Palangos oro uosto pervadinti į Klaipėdos, taip esą būtų žymiai lengviau vilioti keliautojus.

Ši diskusija, anot J.Jucevičiūtės, buvo labiau aktuali prieš kelerius metus.

T.Vizgirdos nuomone, pervadinus oro uostą į Klaipėdos-Palangos, būtų pasiektas kur kas didesnis efektas. Klaipėda, kaip uostas, pasaulyje geriau žinoma, o atstumas iki oro uosto, pasauliniais mastais, yra visiškai nedidelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius