TIK ŽMONĖS Cinema: A. Valujavičiaus filmas „Irklais per Atlantą“
Žiūrėti
Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2022 01 19 /16:03

Startuoja visuomenę nuo COVID-19 skiepytis kviečianti kampanija „Nelik paskutinis“

„Nelik paskutinis“ – su tokiu kvietimu startavo Vyriausybės kanceliarijos kampanija, kviečianti pasiskiepyti Lietuvos gyventojus nuo COVID-19 viruso. Tai plati kampanija, kuri apims televizijos, radijo, interneto ir lauko reklamą. Pagrindinė kampanijos idėja – per kuriozines situacijas paskatinti žmones nelaukti, nelikti paskutiniu, rašoma LRV pranešime spaudai.
„Nelik paskutinis“
„Nelik paskutinis“ / Vyriausybės nuotr.

Lietuvoje sparčiai plintant omikron atmainai, buvo priimtas sprendimas imtis papildomų komunikacijos priemonių ir sukurti šią kampaniją, kviečiančią žmones nelikti paskutiniais nepasiskiepijusiais nuo COVID-19.

„Esame dėkingi visuomenei už bendruomeniškumą, siekiant suvaldyti beveik dvejus metus besitęsiančią pandemiją. Tikime, kad ši kampanija paskatins vakcinuotis tuos žmones, kurie dėl įvairių priežasčių to dar nepadarė, o jau pasiskiepijusiems primins apie galimybę apsaugoti imunitetą sustiprinančiąja vakcinos doze jau po trijų mėnesių“, – teigia Vyriausybės kanclerė Giedrė Balčytytė.

Pasak Vyriausybės atstovės, džiugu, kad Lietuva yra tarp tų pasaulio valstybių, kurioje netrūksta vakcinų, o savo pasirinkimu skiepytis visi kartu lėtiname pandemijos plitimą ir apsaugome ligonines nuo galimo „perkaitimo“.

Kampaniją „Nelik paskutinis“ kūrė kūrybinė agentūra „Marios“, drauge su studija „DANSU“.

Vyriausybės kanceliarija BNS informavo, kad kampanijos kūrybinė idėja ir visų priemonių, t.y. televizijos, garso klipų, reklaminių skydelių, animuotų vaizdo klipų, lauko maketų ir kt. sukūrimas ir adaptavimas kainavo 60 tūkst. eurų, kampanijos sklaidai numatyta išleisti dar 150 tūkst. eurų.

„Manome, kad toks lengvas ir pozityvus, švelniai autoironiškas kalbėjimo tonas ir žinutės paprastumas gali būti itin paveikus. Pagrindinis mūsų tikslas yra ne bauginti ar įrodinėti, o tiesiog paraginti skiepytis, neliekant paskutiniu – juk paskutiniu likti niekas nenori bet kokioje gyvenimiškoje situacijoje“, – apie kampanijos idėją pasakoja kūrybinės agentūros „Marios“ kūrybos vadovė Renata Šarkauskaitė.

Anot jos, reikėjo rasti universalią žinutę, kuri gyvuotų ilgiau nei šios dienos aktualijos. Todėl šmaikšti, aiški ir paprasta idėja „Nelik paskutinis“ buvo pasirinkta, kaip būdas paskatinti visuomenę pasiskiepyti – nesvarbu ar pirmą, ar trečią kartą.

„Už puikai įgyvendintą vaizdo klipo idėją esame dėkingi „DANSU“ filmavimo studijai ir režisieriui Domui Petroniui, kurių darbai jau seniai tapo kokybiško filmavimo etalonu Lietuvoje“, – sako R. Šarkauskaitė.

Vaizdo klipą galite pamatyti čia.

Kaip teigia Marius Kneipferavičius, kūrybinės agentūros „Marios“ meno vadovas, norėjosi šią kampaniją sukurti emociškai stiprią ir ryškią.

„Vakcinų nuo COVID-19 tema išties jautri, tačiau mums svarbu prisidėti prie idėjos sukūrimo ir jos įgyvendinimo – tai tam tikras iššūkis, nes suprantame, kad visuomenė idėją gali priimti įvairiai. Būtent todėl dėjome pastangas, kad visa kampanija būtų suprantama tiek jaunai, tiek ir vyresnei auditorijai bei pasitelkėme šiek tiek šmaikštumo. Tikriausiai kiekvienas yra buvęs panašioje situacijoje kaip ir vaizdo klipo herojai, tačiau niekas nenorėtų vėl tokioje situacijoje atsidurti“, – sako M.Kneipferavičius.

„Nelik paskutinis“ kampanija vyks vieną mėnesį. Kampanijos idėją kūrė kūrybinė agentūra „Marios“. Vaizdo klipą kūrė studija „DANSU“ – filmų, televizijos ir reklamų gamybos įmonė (rež. Domas Petronis).

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„Lidl“ parduotuvėse – išskirtinės „UEFA EURO 2024“ kortelės: kviečia surinkti visą kolekciją
Reklama
Lauko baldų ekspertas P.Kelbauskis pataria, kaip lengvai įsirengti lauko terasas ir nepermokėti
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius