Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2014 07 23

Vakarinio aplinkkelio III etapas bus baigtas 2016 metais

Vilniaus miesto savivaldybės taryba šiandien pritarė paskutinio Vakarinio aplinkkelio III etapo įgyvendinimui, viešąjį konkursą planuojama skelbti dar šių metų rudenį. Šio projekto finansavimą taip pat patvirtino ir LR Vyriausybės Transporto tranzito komitetas, vadovaujamas Ministro pirmininko Algirdo Butkevičiaus.
Vilniaus aplinkėlis naktį
Vilniaus aplinkėlis naktį / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

LR Vyriausybės komitetui liepos pradžioje buvo pristatyta informacija apie paskutinio Vakarinio aplinkkelio statybos darbų finansavimą. Komitetas, nusprendė skirti šiems darbams reikalingus 364,35 mln. Lt.

Vykdant Vakarinio aplinkkelio III etapo statybos darbus bus nutiestas 5,4 km ilgio kelias nuo Viršuliškių (Ozo g.) iki magistralinio kelio A2 “Vilniaus – Panevėžys” (Ukmergės g.), taip pat bus rekonstruota 110 kV orinė linija – 19,64 km elektros perdavimo linijų.

Planuojama, kad Europos Sąjungos finansuojama projekto dalis sieks 80%, likusias lėšos bus skiriamos iš valstybės ir savivaldybės biudžetų.

Vakarinio aplinkkelio III etapą planuojama pradėti statyti jau šių metų pabaigoje. Tikimąsi, kad darbus pavyks pabaigti 2016 metais.

Vilniaus Vakarinis aplinkkelis pradėtas tiesti dar 2009 metais. Jis driekiasi nuo Lazdynų, Karoliniškių, Pilaitės mikrorajonų link Ukmergės plento. Pirmojo statybų etapo metu buvo rekonstruotas Vilniaus Lazdynų tiltas, pastatyta trijų lygių sankirta, transporto tunelis, bei nutiesta aplinkkelio atkarpa nuo Oslo g. iki L.Asanavičiūtės g.

Vakarinio aplinkkelio III etapą planuojama pradėti statyti jau šių metų pabaigoje. 

Šiuo metu jau užbaigtas II statybų etapas. III etapo vakarinio aplinkkelio statybų metu bus nutiesta gatvė nuo Ozo g. iki Ukmergės g. Pabaigus statybas Vilniaus vakarinis aplinkkelis sujungs tarptautinį IXB transporto koridorių Kijevas-Minskas-Vilnius-Klaipėda su Vilniaus-Panevėžio automagistrale ir taps neatsiejama šio koridoriaus dalimi.

Paskutiniais duomenimis, jau užbaigtas Vakarinio aplinkkelio II etapas yra vienas sėkmingiausių infrastruktūros projektų. Lyginant automobilių apkrovimą, jis efektyvumu lenkia ir Vilniaus – Kauno automagistralę, kuria per parą važiuoja 26 tūkstančiai, tuo tarpu Vakarinio aplinkkeliu – 58 tūkstančiai automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius