Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti
2011 11 02

Vilniaus Ateities gatvėje saugiau bus tik kitąmet

Nereguliuojamose Ateities gatvės perėjose per pastarąsias dvi savaites partrenkti trys žmonės. Tačiau šviesoforų prie jų neatsiras. Nebent tik pagerės perėjų apšvietimas.
Ši perėja Ateities ir Visorių gatvių sankryžoje – itin pavojinga.
Ši perėja Ateities ir Visorių gatvių sankryžoje – itin pavojinga. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

Prieš dvi savaites Ateities gatvėje, šalia prekybos centro „Rimi“, ankstyvą rytą moterį pėsčiųjų perėjoje partrenkė generalinis prokuroras Darius Valys. Praėjusį ketvirtadienį Ateities ir Visorių gatvių sankryžoje nereguliuojamoje perėjoje nukentėjo 29 metų moteris ir jos šešiametė dukra.

Vairuotojai negali stoviniuoti

Anot savivaldybės Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojo Algirdo Šešelgio, Ateities gatvėje papildomų šviesoforų artimiausiu metu nebus pastatyta.

Ne tik todėl, kad tam nėra pinigų. „Nereikia pamiršti ir automobilių. Vairuotojai juk negali stoti prie kiekvieno stulpo“, – įsitikinęs A.Šešelgis. Be to, jo žodžiais, dėl kiekvieno neatsargaus vairuotojo Vilniaus eismo organizavime revoliucijų daryti nereikėtų.

Perėjos Ateities gatvėje bus nebent paryškintos, kad vairuotojai jas geriau matytų. Taip pat galvojama įrengti daugiau saulės baterijomis maitinamų mirksinčių atšvaitų, kurie ypač gerai matosi tamsoje. Bet visi šie planai kol kas atidėti kitiems metams.

Specialūs prožektoriai

„Nereikia pamiršti ir automobilių. Vairuotojai juk negali stoti prie kiekvieno stulpo, – įsitikinęs A.Šešelgis.

Dar vienas būdas pėsčiųjų saugumui didinti – perėją apšviesti specialiu kryptiniu prožektoriumi. Toks jau yra įrengtas prie perėjos šalia Šv. Petro ir Povilo bažnyčios. Anot A.Šešelgio, taip apšviesti per kelerius metus norima visas nereguliuojamas perėjas Vilniuje.

Vairuotojus pristabdyti priverčia ir kalneliai, vadinamieji „gulintys policininkai“. Tačiau jie gali būti įrengti ne visose gatvėse. „Galime pagalvoti apie iškiliąsias perėjas, bet šiemet jų įrengti taip pat nebespėsime, nes tai, kas buvo suplanuota padaryti, jau padaryta. Tačiau tai nėra pati geriausia išeitis, visų pirma atidesni turėtų būti patys vairuotojai ir pėstieji“, – auklėjo Miesto ūkio ir transporto departamento direktoriaus pavaduotojas.

Prieš rugsėjo 1-ąją Vilniuje buvo įrengta 15 naujų pėsčiųjų perėjų, 21 naujas greitį mažinantis kalnelis prieš perėjas ir pavojingose gatvių vietose, 7 vietose įrengti nauji automobilių kelių atitvarai, 5 nereguliuojamose perėjose įrengtos papildomos surenkamos saugumo salelės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius