-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Julius Naščenkovas: Šaukštas medaus deguto statinėje?

Krata politinės partijos būstinėje jūsų nebestebina. „Visi jie vagys“, – žinojome prieš tai, žinosime kad ir kaip pasibaigtų procesas.
Julius Naščenkovas
Julius Naščenkovas

Ir visgi yra elementas, kuris turėtų kilstelti bent vieną antakį. Tariama, kad kartu su keliais politikais buvo sulaikytas ir Rolandas Skaisgirys, medijų pasaulio atstovas.

Medijų pasaulis – tai sritis, kurioje pluša reklamų ir strategijų gamintojai, eterių fasuotojai, įvaizdžių formuotojai ir dar eilė sudėtingų vizitinių kortelių pavadinimų. Visų šito pasaulio darbuotojų tikslas – vienas: parduoti objektą, dešrą ar politiką. Ne už ačiū, savaime suprantama.

Medijų pasaulis sukūrė iliuziją, kad bet koks kontaktas su elektoratu yra kontroliuojamas, kad be šito pasaulio atstovų dalyvavimo sėkmė nėra įmanoma. Ką rinktumėtės jūs: apskritai nebūti eteryje ar būti eteryje vien tik blogame kontekste? O gal rinktumėtės lankymąsi pas rinkėjus? Skambučius į duris, tiesioginį kontaktą? Dažnas ketino, retesnis mėgino, o didžioji dauguma susitarė su medijomis.

Ką gauna medijų atstovai iš politiko? Pinigus. Tik formos skiriasi. Vieni moka grynais, už kitus sumoka jų donorai, o mus šįkart domina tie, kurie atsiskaito gavę postą. Postas – tai teisės ir pareigos, iš kurių vienos malonesnės už kitas.

Pavyzdžiui, kontoros darbų viešinimas. Raskite valstybinę įstaigą, neturinčią biudžeto eilutės komunikacijai. Gerosios žinios skleidimui skirti pinigai, ES projektų viešinimas, įvairiausių socialinių iniciatyvų sklaida, elementariosios spaudos gamybos ir panašūs reikalai – tai verčia medijų pasaulį santykiauti su politikais.

Visas politikų ir medijų vadovų santykis balansuoja ant teisėtumo ribos. Nuomonės formavimas labai dažnai peržengia nuomonės pirkimo ribas, o kartais – ir elementarios korupcijos.

Visas politikų ir medijų vadovų santykis balansuoja ant teisėtumo ribos. Nuomonės formavimas labai dažnai peržengia nuomonės pirkimo ribas, o kartais – ir elementarios korupcijos, kada medijos grynais atsiskaito už sėkmingus sprendimus viešųjų pirkimų srityje.

Sakysite, nieko naujo? Iš tikrųjų, bet tai sakydami turite suvokti, kad bet kuris asmuo, juridinis ar fizinis, abejojantis egzistuojančiu medijų ir politikų santykiu, atsiduria užribyje. Pavojingame užribyje – rizika gauti nevaldomą diskredituojančios informacijos dozę yra reali.

Todėl tarnybų žygis į purviną medijų pasaulio prieangį yra įdomi išimtis iš tradicijų. Nepaisant to, kokie tikrieji partijos „Tvarka ir teisingumas“ krėtimo tikslai ir kokie to padariniai, šis atskiras epizodas stiprina greito ir neteisėto pasipinigavimo praktikų nerimą.

Džiaukimės kad ir šaukštu medaus statinėje deguto.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius