-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW „apsikabino“ medį? Karštos diskusijos feisbuke neišvengiamos!

Ir vėl BMW... Kelių gaideliai! Išmokit vairuoti! Tokie ir panašūs komentarai pasipylė po to, kai Šiauliuose įvykusios neįskaitinės avarijos nuotrauka buvo įkelta į didžiulę „Facebook“ grupę „Pagalba vairuotojams Šiauliuose“. Pakako vieno avarijos faktoriaus – automobilio markės. BMW raktažodis vėl tarsi sukiršino vairuotojus.
BMW avarija Šiauliuose
BMW avarija Šiauliuose / "Facebook" nario Gyčio nuotr.

Šiaulietis Gytis į vairuotojų „facebook“ grupę, kurioje yra beveik 6 000 narių, patalpino avarijos nuotrauką. Pramonės gatvėje nuo kelio nulėkė ir į medį trenkėsi trečiosios klasės BMW. Nuotraukoje matosi, kad automobilis į medį rėžėsi priekiu.

Avarijos su BMW automobiliais, net jei jos nėra labai reikšmingos, visada sulaukia nemažai dėmesio.

Avarijos su BMW automobiliais, net jei jos nėra labai reikšmingos, visada sulaukia nemažai dėmesio. Taip nutiko ir šioje grupėje, kuri daugiausiai užsiima vairuotojų įspėjimu apie keliuose budinčius patrulius.

Vieni tikina, kad BMW vairuoja tik tam tikros mąstysenos žmonės. Kitiems atrodo, kad tai neatsakingo jaunimo mašina.

Primintas ir juokas, kad kiekvienas, nusipirkęs BMW, gauna ir kempinligę arba dešinės kojos, spaudžiandžios akseleratorių, paralyžių. Solidžiausi vairuotojai dėl neatsakingo vairavimo kaltina tik „tarpinę tarp vairo ir sėdynės“ ir prašo nejuodinti BMW vardo.

Taigi, po viena nuotrauka su BMW – beveik šimtas komentarų, beveik 400 „patinka“. Ar vien dėl to, kad medį „apsikabino“ ne „Opel“, „Renault“, „Mazda“, o „BMW“?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius