Žurnalistė į parduotuvę atvyko pusvalandžiu anksčiau nei buvo sutarusi su administracija. Ji užsirašė daugelio populiariausių prekių kainas ir ėmė laukti parduotuvės vedėjos. Kai prie „Õhtuleht“ žurnalistės prisijungė ir parduotuvės vedėja, abi moterys dar kartą apėjo parduotuvę ir vėl surašė kainas.
Įdomi detalė – net trylika prekių pavadinimų per pusvalandį „atpigo“. Žurnalistės manymu, parduotuvės vedėja tai padarė siekdama tokiu būdu pagerinti statistiką – žiniasklaidoje „Maxima“ kainos atrodytų mažesnės nei konkurentų.
Komentuodamas šią situaciją Estijos „Maxima“ atstovas spaudai E.Erilaidas pareiškė, kad nieko tokio, jog maisto prekių kainos parduotuvėse keičiasi ir kelis kartus per dieną. Tai „priklauso nuo situacijos ir konkurentų veiksmų“.