Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Italų mados pasaulis kratosi sąsajų su Berlusconi sekso skandalais (nuotraukos)

Italų mados pasaulis trečiadienį smogė atsakomąjį smūgį užsienio žiniasklaidai, kuri teigė, kad naujausia italų mada įkvėpta premjero Silvio Berlusconi sekso skandalų.
Milane demonstruotosn itin atviros mados.
Milane pristatytos itin atviros drabužių kolekcijos. / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Pirmadienį apžvelgdami pristatytas Milano 2010-ųjų pavasario ir vasaros moterų mados kolekcijas, laikraščiai „Financial Times“ ir „International Herald Tribune“ trumpų, seksualumą pabrėžiančių suknelių gausą susiejo su 73 metų premjeru.

S.Berlusconi pastaraisiais mėnesiais persekioja skandalai dėl asmeninio gyvenimo, tarp jų – įtarimai, jog vienas verslininkas mokėdavo moterims, kad šios miegotų su premjeru. Jo žmona gegužę paskelbė, kad dėl silpnybės moterims nori skyrybų.

„Buvau labai nustebęs... Tokio vertinimo nesitikėjau. Jis man atrodo be jokio motyvo ir nepagrįstas“, – sakė Italijos nacionalinių mados rūmų pirmininkas Mario Boselli.

„Mačiau mažiausiai 50 šou... Tikrai nemačiau to, apie ką buvo parašyta, ir manau, kad šioje mados savaitėje dominavo pusiausvyra bei didelė elegancija, tikrai (nebuvo) nieko, kas vulgaru ir nereikalingai provokuojama“, – tvirtino jis.

Italijos mados sostinė garsėja tokiais vardais kaip „Giorgio Armani“, „Versace“, „Dolce & Gabbana“ bei „Prada“ – visi jie pastarosiomis dienomis demonstravo savo kolekcijas moterims.

Šiltuoju sezonu paprastai parodoma daugiau kūno, tad daugelis dizainerių nevengė atidengti moterų nugarų ir siūlyti vieną petį apnuoginančių ar trumpučių drabužių, pradedant „mažomis suknelėmis ir sijonėliais, baigiant 6-ojo dešimtmečio stiliaus sijonkelnėmis paaukštintu liemeniu“.

„Financial Times“ rašė, kad S.Berlusconi skandalai „prasiskverbė į dizainerių vaizduotę, o iš ten – ant podiumo“.

„Tiek daug kūno nebuvo rodoma nuo pat pirmųjų įtarimų apie ekonominį nuosmukį, kurie buvo jaučiami prieš... labai daug sezonų“, – rašė reporterė Vanessa Friedman.

„International Herald Tribune“ savo apžvalgą pavadino „Kaltinkit Berlusconi“. „Atrodytų, kad „Viva la Bimbo“ yra šio 2010-ųjų vasaros mados sezono šūkis“, – rašė Suzy Menkes, paminėdama „veline“ – menkai prisidengusias Italijos televizijos „šou merginas“.

Didžiausi italų dienraščiai šiems kaltinimams skyrė labai daug dėmesio. „Nemanau, kad Berlusconi daro mums įtaką, – sakė dizainerė Donatella Versace, kurią cituoja „Corriere della Sera“. – Pastarosiomis dienomis ant podiumų nemačiau nieko, kas būtų vulgaru.“ 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius