Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

ISM studentas laimėjo IV vietą Baltijos regiono rinkodaros ir ekonomikos konkurse

ISM Ekonomikos ir politikos programos III kurso studentas Vytautas Ulozas Baltijos regione laimėjo IV vietą pasaulinės bendrovės „Unilever“ organizuotame ekonomikos ir vadybos konkurse „Unilever Game 2010“.
Vytautas Ulozas
Vytautas Ulozas / ISM nuotr.

Konkursas „Unilever Game 2010“ – tai individualus, virtualus žaidimas, trunkantis 5 savaites ir susidedantis iš kelių etapų. Kiekvieną savaitę dalyviai gauna užduotį – atvejo analizę iš įvairių sričių (pardavimai, rinkodara, žmogiškieji ištekliai, finansai, tiekimo grandinės valdymas) ir per septynias dienas turi pasirinkti tinkamiausius atsakymus. Šis konkursas organizuojamas Baltijos šalyse, Čekijoje, Vengrijoje, Lenkijoje ir Rumunijoje.

„Unilever“ valdo tokius prekės ženklus, kaip „Dove“, „Surf“, „Knorr“, „Hellman's“, „Lipton“, „Rama“.

Čia galite rasti V.Ulozo „Studentų zonai“ rašytas ERASMUS patirtis!

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius