Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

ISM universitetas stoja į kovą prieš stereotipus

ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas šiemet rinkodaros kampanijai pasirinko netradicinį būdą kovoti prieš stereotipus, su kuriais susidūrė nuo pat universiteto įkūrimo pradžios. ISM bendruomenės nariai – alumnai, dėstytojai, studentai – tradiciškai tapo reklamos kampanijos veidais ir pristato universitetą su nauju reklamos šūkiu „Rinkis išmintingai“.
Eglė Jurgaitytė, ISM studentė
Eglė Jurgaitytė, ISM studentė / ISM nuotr.

ISM Vadybos ir ekonomikos universiteto rektoriaus doc. dr. Alfredo Chmieliausko teigimu, visuomenėje dažnai susiduriame su vyraujančiais įvairiausiais stereotipais, kurie kyla ne tik dėl kultūrinių dalykų, tačiau ir dėl žinių stokos.

„Kai prieš 18 metų kūrėsi pirmasis nevalstybinis – ISM Vadybos ir ekonomikos universitetas, daugelis mąstė, kad mokamos studijos leis nusipirkti ir diplomą. Su šiuo stereotipu susitvarkėme dar pirmaisiais studijų metais. Mus įkūrę norvegai (BI Norvegijos verslo mokykla) neleido šiam stereotipui įsigalėti, kadangi užkėlė studijų kartelę itin aukštai. Studijų kokybės reikalavimai buvo aukšti, tad kone pusė studentų dar pirmaisiais studijų metais iškrito supratę, kad čia reikės daug ir sunkiai dirbti. Šiandien pasigirsta ir kitų stereotipų, pavyzdžiui, kad studijuoti geriau užsienyje, o ne Lietuvoje. Tačiau kiekvienam jų turime rimtus argumentus, kuriuos su šypsena pristatome naujoje reklamos kampanijoje“, – sako rektorius.

ISM universiteto Rinkodaros ir pardavimų vadovės dokt. Dominykos Venciūtės teigimu, kurdami naują ISM rinkodaros kampaniją, klausėme savo studentų, dėstytojų, alumnų, su kokiais stereotipais susidūrė ar kur juos išgirdo, dar prieš stodami į universitetą ar mokydamiesi, dirbdami jame.

„Ypač džiugina tai, kad visi mitai buvo paneigti, tačiau mes apie tuos visus stereotipus vis dar pajuokaujame bendruomenės viduje. Taip kilo rinkodaros kampanijos idėja į visus 18 metų vyraujančius stereotipus sureaguoti originaliomis lietuvių liaudies patarlėmis. Pavyzdžiui, didžiausias stereotipas, kad ISM universitete studentai visi išpuikę, tam turime puikų argumentą – „kas mokslą išėjęs, tas nuo žemės pakilęs“ arba mitas, kad studijos brangios, tačiau turime didžiulį ratą mecenatų ir daug metų jų finansinę paramą gabiausiems studentams – „100 talentų stipendiją“, tad galime ir čia drąsiai atsakyti patarle, kad vis dėlto „mokslas kišenės neplėšia“, – paaiškino D. Venciūtė.

Direktorės teigimu, organizacijos ar prekės ženklai turi savo vartotojams parodyti kuriamą vertę, o ne tik pasitelkti įžymių žmonių veidus. Lietuva – santykinai maža rinka ir įžymybės mūsų šalyje dažnai tampa ne vieno prekės ženklo ambasadoriais, tad reklamuojamo produkto ar paslaugos išskirtinumas dingsta.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius