Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Debiutavo „Peugeot 308 GTi“ hečbekas, išvystantis 270 AG

Frankfurto automobilių parodoje pristatytas karščiausias kada sukurtas „Peugeot“ automobilis – „Peugeot 308 GTi“, išvystantis net 270 AG. Turėdamas vos 1,6 l darbinio tūrio variklį, šis automobilis gali pasigirti ir 330 Nm sukimo momentu. Tai – tas pats variklis, kuris jau porą metų montuojamas į „Peugeot RCZ-R“.
„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje
„Peugeot“ stendas Frankfurto automobilių parodoje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

270 AG išvystantis „Peugeot“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 6 sek., o maksimalus jo greitis – 250 km/val.

Kartu bus parduodama ir 250 AG išvystanti versija. Ji turės tokį patį variklį, tokį patį sukimo momentą ir maksimalų greitį, tačiau skirsis jų įsibėgėjimas – 100 km/val. šis 308 GTi pasieks per 6,2 sek.

„Peugeot“ kreipia dėmesį ne tik į greitį – prancūzai giriasi, kad 308 GTi yra pats ekonomiškiauskas „karštasis hečbekas“. Jis vidutiniškai suvartos 6 l benzino 100 km, į aplinką išmesdamas 139 g/km CO2.

Nuo standartinio 308 ši, sportiškesnė versija, išoriškai skiriasi keliais dalykais. Pirma – ji 11 mm žemesnė, o tarpvėžės yra didesnės: atstumas tarp priekinių ratų siekia 1 570 mm, o tarp galinių – 1 554 mm.

250 AG išvystanti versija bus komplektuojama su 18 colių skersmens ratlankiais, o 270 AG GTi gaus 19 colių ratus.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius