Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Ferrari“ atskleidė, kada sulauksime šios markės elektromobilio – jis pasirodys tik su viena sąlyga

„Ferrari“ – tikriausiai garsiausias superautomobilių gamintojas pasaulyje. Itin gražūs, veržlūs ir technologiškai pažangūs „Ferrari“ automobiliai kainuoja šimtus tūkstančių, o kartais – ir milijonus eurų. Ir vis tiek – „Ferrari“ pirkėjų netrūksta. Tačiau laikai keičiasi – kada „Ferrari“ išleis savo pirmąjį serijinės gamybos elektromobilį?
Hibridinis „Ferrari SF90“
Hibridinis „Ferrari SF90“ / Wikimedia Commons nuotr.

„Ferrari“ automobilių tapatybė slypi garsiai riaumojančiame variklyje, tiksliame vairo mechanizme ir ypatingame itališkame dizaine. Tačiau viskas keičiasi. Kadaise buvo sunku patikėti, kad „Ferrari“ automobiliai turės automatines pavarų dėžes, o dabar nėra nei vieno naujo „Ferrari“ modelio, kuris turėtų mechaninę transmisiją.

„Ferrari“ neskubėjo prisijaukinti ir turbokompresorių, o dabar perkamiausi „Ferrari“ automobiliai juos naudoja. Taigi, ir elektromobilis šuoliuojančio žirgo markėje nėra tokia jau neįsivaizduojama ateitis.

Tiesą sakant, „Ferrari“ prie to jau dirba. Viena vertus, tai yra proga išplėsti „Ferrari“ markę į naujus vandenis. Kita vertus, konkurentų šiame sektoriuje jau yra. Kroatų „Rimac“ gamina labai greitus elektrinius superautomobilius, „Tesla“ ruošia naują „Roadster“, o ir pačioje Italijoje „Pininfarina“ jau visai greitai į gatves paleis ribotos serijos superautomobilį „Battista“.

Galiausiai, „Ferrari“ bus priversta gaminti elektromobilius, nes taršiems automobiliams Europos Sąjungoje tiesiog nebeliks vietos. Ne viena šalis jau paskelbė, kada uždraus automobilių su vidaus degimo varikliais prekybą.

Ir „Ferrari“ jau kuria savo elektromobilį. Visai neseniai į viešumą iškilo keletas patento piešinių, kuriuose – „Ferrari“ elektromobilio pradžia.

Gamintojo iliustr./Elektromobilio patentas
Gamintojo iliustr./Elektromobilio patentas

Akivaizdu, kad „Ferrari“ elektromobilis turės keturis elektrinius variklius – po vieną kiekvienam ratui. Tai – pakankamai standartinis sprendimas, suteikiantis daugiau galimybių. Kiekvienam ratui tenkantis sukimo momentas gali būti reguliuojamas atskirai, o tai gali padėti įveikti aštrius posūkius. Tačiau kada sulauksime šio automobilio?

Enrico Galliera, „Ferrari“ komercijos vadovas, teigia, kad kompanija dar bent penkerius metus į gatves elektromobilio neišleis, tačiau 2025-aisiais jis jau turėtų pasirodyti. Jis taip pat pažymėjo, kad tai priklauso ne nuo „Ferrari“ norų. Tiesiog dabartinės technologijos – baterijos, elektros varikliai ir jų valdymo sistemos – neatitinka „Ferrari“ lūkesčių.

„Negaminsime elektrinio „Ferrari“ tik šiaip sau“, – žurnalui autocar.co.uk patvirtino Galliera, pabrėždamas, kad pirmasis „Ferrari“ elektromobilis privalės pristatyti naujas technologijas.

O gal „Ferrari“ bijo lojalių pirkėjų pasipiktinimo? Tikrai ne. „Ferrari“ negamina elektromobilių, tačiau gamina hibridinį SF90. Šis į tinklą jungiamas superautomobilis sulaukė didžiulio susidomėjimo. Tai rodo, kad „Ferrari“ pirkėjai yra atviri elektrinėms technologijoms, jei šios pasiūlys šį tą daugiau nei tik ekologines savybes.

O kaip dėl „Ferrari“ variklio garso? Galliera teigia, kad atsakymo kol kas nėra. Tačiau jis pabrėžė, kad jei kas ir suras elegantišką sprendimą, tai tik „Ferrari“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius