-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Koks „Tesla“ privalumas prieš senuosius automobilių gamintojus?

„Volkswagen“ vadovas Herbertas Diessas gana įdomiai ir atvirai pakomentavo situaciją apie VW kompanijos elektromobilių ateitį ir pareiškė, kad „Tesla“ turi akivaizdų privalumą prieš senąsias automobilių kompanijas.
„Tesla“ greitojo įkrovimo stotelės „Supercharger“
„Tesla“ greitojo įkrovimo stotelės „Supercharger“ / „Scanpix“ nuotr.

Herbertas Diessas „Financial Times“ pareiškė, kad „Tesla“ kompanijai nereikia nerimauti dėl iškastiniu kuru varomų automobilių ateities ir apsaugoti šį verslo segmentą.

„Scanpix“/AP nuotr./Herbertas Diessas, VW vadovas
„Scanpix“/AP nuotr./Herbertas Diessas, VW vadovas

Tai, kad „Tesla“ reikia rūpintis tik elektromobiliais ir jų pardavimu, jiems suteikia didelį privalumą prieš senąsias automobilių kompanijas.

„Manau, kad Tesla dirba gerai. Jiems nereikia rūpintis palikimu. Jiems nereikia rūpintis naujos kartos benzininiais varikliais ir jie iš tikrųjų visą dėmesį gali sutelkti į ateitį. Tai – privalumas“, - sakė Herbertas Diessas.

Panašu, kad VW atstovas nori pasakyti, jog, nors ateityje mato elektrines transporto priemones, tačiau vis tiek turi nerimauti ir dėl savo senųjų verslo šakų, tai yra iškastiniu kuru varomų automobilių.

Žinoma, kai daugelį metų visas pelnas atkeliaudavo iš tokių automobilių pardavimų ir atrodė, kad tai niekad nesibaigs, tampa sunku pripažinti, jog metas keistis.

Tačiau akivaizdu, kad VW intensyviai investuoja į elektrines transporto priemones ir Diessas mano, jog masinė jų gamyba leis VW pasivyti konkurentus.

„Kai kurie mūsų konkurentai demonstruoja gerokai didesnį greitį programinės įrangos kūrimo ir diegimo srityse. Mes šiose srityse vis dar atsiliekame, tačiau kompanijos dydžiu ir pajėgumais turime galimybę pasivyti konkurentus.“

VW planuoja iki 2025-ųjų metų pagaminti apie 3 mln. vienetų elektrinių transporto priemonių. 2025-ieji atrodo gana toli ir tikriausiai daugelis norėtų, kad tokio lygio kompanija, kaip VW, darbuotųsi greičiau.

Juolab, kad „Tesla“ nemiega, o didina gamybos bei pardavimų apimtis ir netgi mažina elektromobilių kainas. Tačiau ir toks VW judėjimas link automobilių elektrifikavimo yra pozityvus žingsnis, ypač prisimenant „dyzelgeito“ skandalą ir jo pasekmes.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius