-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan“ 2014-ieji Europoje – rekordiniai

„Nissan" pranešė 2014 m. Europoje pasiekusi rekordinę rinkos dalį - 4 proc., t. y. 0,3 procentinio punkto daugiau nei 2013 m. (3,7 proc.). Rinkos dalies augimas fiksuojamas jau penktus metus iš eilės. Nuo 2009 m. (2,7 proc.) iki 2014 m. ji padidėjo beveik 50 proc. Kartu su pasirodžiusiu nauju „Datsun" prekės ženklu rinkos dalis sudaro 4,1 proc.
„Nissan Pulsar“
„Nissan Pulsar“ / „Nissan“ nuotr.

2014 m. „Nissan" su „Datsun" Europoje pasiekė geriausius iki šiol prekybos rezultatus: parduota 724 613 automobilių (13,2 proc. daugiau nei 2013 m.), o gruodžio mėn. pardavimo apimtis sudarė 70 316 vnt., t. y. 28,8 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Dėl naujų produktų antplūdžio „Nissan" automobilių gamybos apimtys Europoje šoktelėjo iki rekordinių aukštumų. 2015 metus bendrovė pasitinka turėdama stipriausią ir labiausiai suderintą asortimentą per visą savo istoriją.

„Nissan" prekybos rezultatus Europoje pagerino per 12 mėnesių pasirodžiusių 12 modelių, įskaitant du naujus krosoverius – „X-Trail" bei „Juke" ir Barselonoje gaminamą visiškai naują „Pulsar", grąžinusį „Nissan" į C segmentą.

„Nissan" taip pat išplėtė savo elektromobilių asortimentą, pristatydama vien elektra varomą „Nissan e-NV200" (lengvąjį komercinį automobilį ir furgoną), gaminamą savo besiplečiančioje gamykloje Barselonoje. „Nissan" užima lyderės poziciją diegdama svarbias naujas technologijas, kurių 2015 m. pasirodys dar daugiau kartu su elektromobiliais ir autonominėmis transporto priemonėmis, siejamomis su transporto ateitimi.

„Nissan“ nuotr./„Nissan Pulsar“
„Nissan“ nuotr./„Nissan Pulsar“

Trečius metus iš eilės „Nissan" Sanderlando gamyklos gamybos apimtys viršijo 500 000 vnt. Šiais rezultatais ji sustiprino savo kaip produktyviausios JK automobilių gamyklos poziciją.

„Nissan" prekybos ir rinkodaros padalinio vyriausiasis viceprezidentas Guillaume Cartieris teigė: „Dabartinis „Nissan" asortimentas yra stipresnis, labiau suderintas ir daug įdomesnis nei bet kuriuo kitu mūsų istorijos laikotarpiu. Mes peržengėme visas ribas, per 12 mėnesių pristatydami 12 modelių."

„Mes esame įsipareigoję savo klientams ir toliau teikti įvairių pasiūlymų – užtikrinti daugiau pasirinkimo variantų, pasiūlyti didesnės vertės ir daugiau naujoviškų įdomių produktų. 2014 m. mes pristatėme savo antrąjį elektromobilį „e-NV200", sustiprinome savo krosoverių asortimentą, papildydami jį naujaisiais „X-Trail" ir „Juke" automobiliais, ir visame pasaulyje išgarsinome „NISMO" ženklą."

„Nissan LEAF" ir toliau lyderiauja pasaulinės elektromobilių rinkos segmente. Europoje parduota daugiau 15 000 šių elektromobilių. Lyginant su 2013 m., jų prekybos apimtis išaugo daugiau nei 30 proc. „LEAF" savininkai nuo pat šio elektromobilio pasirodymo 2010 m. visame pasaulyje nuvažiavo neįtikėtinai daug – 1 mlrd. kilometrų. Be to, tarp „Nissan" pirkėjų jis yra pelnęs geriausio modelio statusą: 97 proc. klientų tvirtino, jog šį elektromobilį rekomenduotų kitiems.

„Nissan" šiuo metu yra antras perkamiausias Azijos automobilių gamintojas Europoje, atsiliekantis tik nuo „Toyota".

Šalis 

Iš viso parduota 2014 m. 

Iš viso parduota 2013 m. 

Padidėjo (%) 

Rusija

         173 429

         146 319

18,5%

Jungtinė Karalystė

         149 877

         127 752

17,3%

Prancūzija

           74 928

           64 900

15,5%

Vokietija

           65 627

           55 562

18,1%

Italija 

           53 246

           51 396

3,6%

Ispanija

           44 006

           39 086

12,6%

Europa 

         724 613 

         639 849 

13,2% 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius