2014 m. „Nissan" su „Datsun" Europoje pasiekė geriausius iki šiol prekybos rezultatus: parduota 724 613 automobilių (13,2 proc. daugiau nei 2013 m.), o gruodžio mėn. pardavimo apimtis sudarė 70 316 vnt., t. y. 28,8 proc. daugiau nei ankstesniais metais. Dėl naujų produktų antplūdžio „Nissan" automobilių gamybos apimtys Europoje šoktelėjo iki rekordinių aukštumų. 2015 metus bendrovė pasitinka turėdama stipriausią ir labiausiai suderintą asortimentą per visą savo istoriją.
„Nissan" prekybos rezultatus Europoje pagerino per 12 mėnesių pasirodžiusių 12 modelių, įskaitant du naujus krosoverius – „X-Trail" bei „Juke" ir Barselonoje gaminamą visiškai naują „Pulsar", grąžinusį „Nissan" į C segmentą.
„Nissan" taip pat išplėtė savo elektromobilių asortimentą, pristatydama vien elektra varomą „Nissan e-NV200" (lengvąjį komercinį automobilį ir furgoną), gaminamą savo besiplečiančioje gamykloje Barselonoje. „Nissan" užima lyderės poziciją diegdama svarbias naujas technologijas, kurių 2015 m. pasirodys dar daugiau kartu su elektromobiliais ir autonominėmis transporto priemonėmis, siejamomis su transporto ateitimi.
Trečius metus iš eilės „Nissan" Sanderlando gamyklos gamybos apimtys viršijo 500 000 vnt. Šiais rezultatais ji sustiprino savo kaip produktyviausios JK automobilių gamyklos poziciją.
„Nissan" prekybos ir rinkodaros padalinio vyriausiasis viceprezidentas Guillaume Cartieris teigė: „Dabartinis „Nissan" asortimentas yra stipresnis, labiau suderintas ir daug įdomesnis nei bet kuriuo kitu mūsų istorijos laikotarpiu. Mes peržengėme visas ribas, per 12 mėnesių pristatydami 12 modelių."
„Mes esame įsipareigoję savo klientams ir toliau teikti įvairių pasiūlymų – užtikrinti daugiau pasirinkimo variantų, pasiūlyti didesnės vertės ir daugiau naujoviškų įdomių produktų. 2014 m. mes pristatėme savo antrąjį elektromobilį „e-NV200", sustiprinome savo krosoverių asortimentą, papildydami jį naujaisiais „X-Trail" ir „Juke" automobiliais, ir visame pasaulyje išgarsinome „NISMO" ženklą."
„Nissan LEAF" ir toliau lyderiauja pasaulinės elektromobilių rinkos segmente. Europoje parduota daugiau 15 000 šių elektromobilių. Lyginant su 2013 m., jų prekybos apimtis išaugo daugiau nei 30 proc. „LEAF" savininkai nuo pat šio elektromobilio pasirodymo 2010 m. visame pasaulyje nuvažiavo neįtikėtinai daug – 1 mlrd. kilometrų. Be to, tarp „Nissan" pirkėjų jis yra pelnęs geriausio modelio statusą: 97 proc. klientų tvirtino, jog šį elektromobilį rekomenduotų kitiems.
„Nissan" šiuo metu yra antras perkamiausias Azijos automobilių gamintojas Europoje, atsiliekantis tik nuo „Toyota".
Šalis |
Iš viso parduota 2014 m. |
Iš viso parduota 2013 m. |
Padidėjo (%) |
---|---|---|---|
Rusija |
173 429 |
146 319 |
18,5% |
Jungtinė Karalystė |
149 877 |
127 752 |
17,3% |
Prancūzija |
74 928 |
64 900 |
15,5% |
Vokietija |
65 627 |
55 562 |
18,1% |
Italija |
53 246 |
51 396 |
3,6% |
Ispanija |
44 006 |
39 086 |
12,6% |
Europa |
724 613 |
639 849 |
13,2% |