Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Nissan“ mano atradę savo kelią į superautomobilių pasaulį

Motohiro Matsumura – „Nissan“ sportinių automobilių padalinio „Nismo“ viceprezidentas, kompanijoje dirbantis jau tris dešimtmečius. Jis yra vienas žmonių, kaltų dėl „Nismo GT-R“ sukūrimo ir tapimo greičiausiai iki 100 km/val. įsibėgėjančiu automobiliu visame pasaulyje.
Motohiro Matsumura
Motohiro Matsumura / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Paryžiaus automobilių parodoje sutiktas M.Matsumura mielai atsakinėjo į visus žurnalistų klausimus, nevengdamas nei palyginimų su konkurentais, nei pasakojimo apie didįjį „Nissan“ žaidėją superautomobilių rinkoje – GT-R bei jo patobulintą versiją „GT-R Nismo“.

– Motohiro, kokie yra esminiai skirtumai tarp GT-R ir „GT-R Nismo“?

– Pirma, galia. 595 AG yra „Nismo“ modelyje ir 545 AG – paprastame GT-R. Taip pat patobulinta pakaba, ji tapo standesnė. „Nismo“ taip pat įveikė Niurburgringą greičiau – per 7 min. 8,6 sek.

„Pulsar Nismo“ ir „Megane RS“ turi skirtingus pirkėjus – jų išvaizda skiriasi, dydis skiriasi, durų skaičius skiriasi

– Paryžiuje pristatėte „Nissan Pulsar Nismo“, kuris dar tik konceptas. Jeigu jis taptų serijiniu automobiliu, ar nemanote, kad dalis „Renault Megane RS“ pirkėjų pereitų pas „Nissan“, kas nebūtų naudinga visam „Renault-Nissan“ koncernui?

– Šiuo metu vartotojai skiriasi kiekvienoje valstybėje. „Pulsar Nismo“ ir „Megane RS“ turi skirtingus pirkėjus – jų išvaizda skiriasi, dydis skiriasi, durų skaičius skiriasi, technologijos taip pat. Potencialus „Nismo“ pirkėjas taip pat turi kitus reikalavimus automobilio valdymo savybėms ir galiai, RS pirkėjas turi savus reikalavimus.

Nemanau, kad „Pulsar Nismo“ nukonkuruotų „Megane RS“.

– „Nissan Juke“ buvo pristatytas 2007-aisiais. Po kelių metų atsirado galingesnis ir geriau valdomas „Juke Nismo“, dar po metų – dar galingesnis „Juke Nismo RS“. Ar tokia pati seka laukia ir kitų modelių, 370Z bei GT-R?

– Perkant GT-R, galima pasirinkti specialius automobilio valdymo savybes ar aerodinamiką pagerinančius paketus. Jis yra lengvesnis, yra geriau prispaudžiamas prie žemės ir išvysto virš 600 AG. Kol kas šios opcijos įmanomos tik Japonijoje, tačiau greitu metu jos bus pristatytos ir Europai.

Daug superautomobilių yra tiesiog brangūs ir lėti. „Nissan“ turi visiškai kitą supratimą apie tai

370Z yra kita istorija. Kadangi jo variklis – atmosferinis, apie jo tobulinimą kalbėti sunku. Galima būtų jį patobulinti ir pritaikyti labiau lenktynėms, tačiau tada juo būtų neįmanoma važinėti mieste. Šiuo metu nėra jokių planų „370Z Nismo“ patobulinimui.

– Ne kiekvienas žmogus „Nissan GT-R“ pripažįsta kaip superautomobilį, nors jo galia bei valdymo savybės lenkia daugumą pripažintų automobilių. Kaip jūs manote, kokias savybes turi turėti tikras superautomobilis?

– Daug superautomobilių yra tiesiog brangūs ir lėti. „Nissan“ turi visiškai kitą supratimą apie tai. Didelis variklis automobilio viduryje, daug galios ir puikus gebėjimas važiuoti 20 kilometrų autostradoje – ar tokios savybes pasako apie gerą superautomobilį? Mūsų nuomonė kitokia. 

„Nissan“ mano, kad superautomobilis nebūtinai turi būti brangus ir gali važiuoti ne tik autostradoje. Esminis mūsų kriterijus – greitis.

– Tad galėtume sakyti, kad GT-R yra tarsi superautomobilis, pagamintas pagal japonišką mąstyseną?

– Kodėl Japonijos? Tai „Nissan“ mąstysena. Kai kurie vartotojai nori vairuoti lėtesnius, bet penkis kartus brangesnius automobilius kaip „Ferrari Enzo“, tačiau mūsų klientas yra visiškai kitoks. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius