Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Paslaptis atskleista: jau aišku, kada pasirodys ir kiek kainuos „Volkswagen ID.1“, pakeisiantis „e-Up!“

„Volkswagen“ šiuo metu gamina du ID. serijos elektromobilius – ID.3 hečbeką ir ID.4 krosoverį. Prie jų prisijungs ir sedanas, ir mikroautobusas, ir dar keli automobiliai. Tarp jų – ir mažiausias šeimos narys ID.1. Ir paslaptingas „Project Trinity“.
Kaip atrodys elektromobilis „Volkswagen ID. 1“
Kaip atrodys elektromobilis „Volkswagen ID. 1“ / Gamintojo nuotr.

„Trinity“ – tai labai slaptas „Volkswagen“ projektas. Anksčiau buvo spėliojama, kad šis automobilis bus kažkas panašaus į elektrinį „Arteon“, bet dabar jau aišku, kad tai – nedidelė, vos 4 metrų ilgio mašina.

VW generalinis direktorius Ralfas Brandstätteris Vokietijos laikraščiui „Welt am Sonntag“ sakė, kad, nepaisant didelių reikalavimų, šis nedidelis elektromobilis kainuotų tik apie 35 000 eurų.

R.Brandstätteris žurnalui patvirtino, kad „Project Trinity“ bus „dinamiškas ir racionalus automobilis, kurio ilgis sieks vos daugiau nei keturis metrus (157,5 colio)“. Palyginimui, „Tesla Model 3“ yra apie 4,699 metro, – „e-Up!“ ilgis – 3,540 m.

„Volkswagen“ teigia, kad šis automobilis suderins autonominio vairavimo galimybes, naują architektūrą ir visiškai naujus gamybos būdus. Kad ir kas bus „Trinity“, šis automobilis pasirodys 2026 metais. Pagal ilgį būtų galima spręsti, kad tai bus ID.2, bet kodėl jam būtų suteiktos naujausios technologijos ir didesnė kaina?

O štai „Volkswagen ID.1“ pasirodys anksčiau. Tai bus maždaug „e-Up!“ dydžio miesto elektromobilis, kuris bus kuriamas ant MEB platformos (kuri naudojama nuo ID.3 iki elektrinių jachtų). Kaip ID.3 pakeitė „e-Golf“, taip ID.1 pakeis „e-Up!“.

ID. 1 greičiausiai pasirodys 2025 metais ir savo dizaino kalba primins ID.3. Deja, kol kas nežinome daugiau detalių apie nuvažiuojamą atstumą, galią ar ypatingas technologijas. Žinome tik tiek, kad „Volkswagen“ norėtų, kad ID.1 kaina būtų tarp 20 ir 25 tūkstančių eurų. „e-Up!“ turi 32,3 kWh bateriją, kuri leidžia nuvažiuoti 260 km.

ID. 1 varžysis su „Fiat New 500“ ir šiek tiek didesniu „Honda e“. Anksčiau buvo baiminamasi, kad elektromobiliai išnaikins mažus miesto automobilius. Tokie automobiliai tiesiog privalo būti pigūs, o elektromobilių technologijos yra brangios.

Kitaip tariant, gamintojams labiau apsimoka investuoti į perkamiausius automobilius – krosoverius. Tačiau panašu, kad „Volkswagen“ miestų automobilių nepaliks ir „Up!“ nebus paskutinis ilgos tradicijos atstovas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Užsisakykite 15min naujienlaiškius