Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Po Kalifornijos sprendimo „Uber“ autonominių automobilių bandymus perkėlė į Arizoną

JAV pavėžėjimo paslaugas teikianti bendrovė „Uber“ perkėlė savo autonominių automobilių bandymus į Arizonos valstiją po to, kai Kalifornijos valstijos valdžia atšaukė tokių automobilių registraciją.
„Uber“ automoninis automobilis Pitsburge
„Uber“ automoninis automobilis Pitsburge / „Scanpix“ nuotr.

„Mūsų automobiliai buvo sunkvežimiais išvežti į Arizoną, – teigiama kompanijos pranešime. – Kelias ateinančias savaites mes vystysime savo autonominių automobilių sistemą čia.“

„Uber“ netruko sulaukti ir Arizonos valstijos gubernatoriaus palaikymo. Dougas Ducey socialiniame tinkle „Twitter“ parašė: „Kalifornija gal jūsų ir nenori, o Arizona nori labai!“

Trečiadienį „Uber“ pranešė stabdanti autonominių automobilių bandymus San Fransiske, nes valstijos pareigūnai neregistruoja automobilių, kuriuos ketinama panaudoti bandomosios programos metu.

Trečiadienį „Uber“ pranešė stabdanti autonominių automobilių bandymus San Fransiske, nes valstijos pareigūnai neregistruoja automobilių, kuriuos ketinama panaudoti bandomosios programos metu.

Toks kompanijos sprendimas užbaigia jos konfliktą su Kalifornijos motorinių transporto priemonių departamentas (DMV).

„Mes nutraukėme mūsų autonominių automobilių bandymus Kalifornijoje, nes DMV atšaukė mūsų autonominių automobilių registracijas, – pranešė „Uber“. – Dabar ieškome, kur galėtume panaudoti šiuos automobilius, tačiau esame 100 proc. įsipareigojame Kalifornijai, ir padvigubinsime savo pastangas parengti tinkamas valstijos taisykles.“

„Uber“ ginčijo DMV nuomonę, jog kompanijos automobiliams reikia specialaus leidimo, ir sakė, kad jos automobiliai turi tokias pat autonomines funkcijas, kaip ir „Tesla“ mašinos, turinčios autopiloto funkcija, kurią galima įjungti ir išjungti.

„Uber“ viceprezidentas pažengusioms technologijoms Anthony Levandowski praėjusią savaitę pabrėžė, kad „Uber“ automobiliuose sėdi vairuotojas, kuris bet kada gali perimti automobilio valdymą.

„Su visa derama pagarba mes nesutinkame su Kalifornijos DMV autonominių automobilių taisyklių interpretavimu, ypač dėl to, kad „Uber“ reikia specialaus leidimo veikti San Fransiske“, – per spaudos konferenciją sakė A.Lewandovski.

Praėjusią savaitę Kalifornijos valdžia uždraudė San Fransiske bandyti „Uber“ autonominius automobilius argumentuodama, kad kompanija neturi leidimo tokiai veiklai ir grasindama kreiptis į teismą.

„Uber“ pradėjo autonominio vairavimo bandymus, neturėdama leidimo, privalomo šioje JAV valstijoje. „Uber“ adresuotame laiške DMV teisininkas Brianas Soublet nurodė, kad leidimas yra privalomas siekiant užtikrinti visuomenės saugumą.

Autonominių automobilių šalininkai tvirtina, kad ši technologija gali daugiau kaip 90 proc. sumažinti eismo įvykių skaičių, nes jų didžiąją dalį lemia žmonių klaidos.

Bendrovės automobilis buvo išvažiavęs į San Fransisko gatves po anksčiau šiais metais surengtų autonominio vairavimo bandymų Pensilvanijos mieste Pitsburge.

Autonominių automobilių šalininkai tvirtina, kad ši technologija gali daugiau kaip 90 proc. sumažinti eismo įvykių skaičių, nes jų didžiąją dalį lemia žmonių klaidos.

Po savo debiuto 2010-aisiais „ Uber“ tapo tarptautine milžine, nors bendrovė dažnai susiduria su reguliaciniais sunkumais ir tradicinių taksi bendrovių pasipriešinimu.

Šiuo metu „ Uber“ vertinama daugiau kaip 60 mlrd. dolerių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius