-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Porsche Panamera“ šeimą papildė du GTS atletai

„Porsche Panamera“ gamą papildė du sportiniai automobiliai. Naujieji „Panamera GTS“ ir „Panamera GTS Sport Turismo“ turi galingus V8 „biturbo“ variklius, pasiekiančius 338 kW (460 AG), efektyvią pneumatinę pakabą bei išskirtinius dizaino elementus, rašoma pranešime.
„Porsche Panamera GTS“
„Porsche Panamera GTS“ / Gamintojo nuotr.

„Nors „Porsche Panamera“ modeliai dažniau sutinkami įprastuose keliuose, bet kuriuo „Panamera“ automobiliu galima važiuoti į lenktynių trasą ir mėgautis nuostabiais potyriais. Tačiau kai kurių klientų poreikiai yra didesni ir jų adrenalino kartelė – aukščiau. Specialiai jiems skirtos GTS modelių versijos, užtikrinančios dar sportiškesnį, azartiškesnį važiavimą lenktynių trasoje, o tuo pačiu – aukščiausios klasės komfortą kasdieniuose keliuose“, – sakė Vilniaus „Porsche“ centro direktorė Rasa Klimavičiūtė.

Emocingas V8 variklis

Abu naujieji „Panamera GTS“ modeliai turi keturių litrų darbinio tūrio V8 variklius su dviem turbinomis. Jie pasiekia 338 kW (460 AG) galią bei 620 Nm sukimo momentą. Emocingą V8 variklio garsą pabrėžia speciali GTS modeliui pritaikyta sportinė išmetimo sistema.

Naujasis „biturbo“ variklis už savo pirmtaką yra galingesnis: išvysto 15 kW (20 AG) bei 100 Nm daugiau. Jau standartinėje „Panamera GTS“ ir „GTS Sport Turismo“ įrangoje yra „Sport Chrono“ paketas, o iki 100 km/val. abu keturiais ratais varomi modeliai su automatinėmis PDK aštuonių laipsnių pavarų dėžėmis įsibėgėja per 4,1 sek. Skiriasi tik jų didžiausias greitis: „Panamera GTS“ įsibėgėja iki 292 km/val., o „Sport Turismo“ – 289 km/val.

Tokiems greitiems automobiliams reikalinga didelė stabdymo galia, tad GTS sumontuoti 390 mm skersmens priekiniai ir 365 mm – galiniai stabdžių diskai.

„Panamera GTS“ modelių pakaba yra patobulinta taip, kad užtikrintų kuo sportiškesnį važiavimą įvairiausiose situacijose: ji žemesnė 10 mm, o aktyvi jos kontrolės „Porsche Active Suspension Management“ (PASM) sistema suprogramuota dinamiškesniam važiavimui. Be to, adaptyvi pneumatinė pakaba montuojama jau standartinėje GTS modelių įrangoje.

Patogumas kiekvieną dieną

Naujojo „Panamera GTS“ bazinė įranga, lyginant su pirmtaku, yra gerokai turtingesnė. „Sport Design“ paketas pakeičia automobilio išorę – juodi ir kitų tamsių spalvų elementai suteikia modeliui atletišką išvaizdą, kurią papildo standartiniai 20 colių skersmens „Panamera Design“ ratlankiai.

Gamintojo nuotr./„Porsche Panamera GTS“
Gamintojo nuotr./„Porsche Panamera GTS“

Interjere sportišką GTS stilių pabrėžia juoda „Alcantara“ bei anoduotu aliuminiu padengtos detalės. Standartinėje įrangoje yra šildomas daugiafunkcis vairas, ant jo įrengtos pavarų perjungimo mentelės, „Alcantara“ padengta prietaisų skydelio apdaila ir „Connect Plus“ skaitmeninių paslaugų modulis. Pasirinkę papildomą „GTS interjero“ paketą, „Porsche“ klientai gali individualizuoti savo automobilius GTS logotipais, siūlėmis ar stilizuotu tachometru.

GTS modeliuose diegiamos tos pačios inovatyvios technologijos kaip ir kituose antros kartos „Panamera“ automobiliuose. Juose yra skaitmeninė „Porsche Advanced Cockpit“ multimedijos valdymo sistema, vairavimo asistentai ar papildomai pasirenkamas galinės ratų ašies valdymas, kai važiuojant nedideliu greičiu užpakaliniai ratai pasisuka priešinga kryptimi nei priekiniai (taip padidinamas manevringumas), o greitkelyje – ta pačia kryptimi (tai lemia didesnį stabilumą).

Šiuose automobiliuose taip pat yra viena naujovė, pritaikyta visai „Panamera“ gamai – tai spalvotas projekcinis ekranas, atvaizduojantis svarbiausią kelionės informaciją ant priekinio stiklo ir matomas neatitraukiant žvilgsnio nuo kelio.

GTS – tik išskirtiniams modeliams

„Porsche“ laikosi tradicijų, tad GTS visuose modeliuose reiškia tą patį – „Gran Turismo Sport“. Tai tarsi sportinis automobilis, tiesiai iš lenktynių trasos perkeltas į miestą. Pirmasis „904 Carrera GTS“ į gatves išriedėjo dar 1963-aisiais, o paskui jį sekė devintajame dešimtmetyje pasirodęs 924 GTS bei dešimtajame – 928 GTS.

2007 m. ši trijų raidžių santrumpa grįžo į gatvę su „Carrera GTS“, o prie „Panamera“ buvo pridėta 2011-aisiais – tuomet šis modelis turėjo tik sedano kėbulą.

Dabar „Panamera GTS“ gali būti ir „Sports Turismo“. Su didesne bagažine, žemu pakrovimo slenksčiu, didesniu bagažo skyriumi bei 4+1 sėdynių konfigūracija šis modelis atitinka aukščiausius praktiškų kasdieninių kelionių ir našumo standartus.

Naujuosius GTS modelius jau galima užsisakyti: Lietuvoje „Panamera GTS“ kainuoja nuo 140 603 eurų, o „Panamera GTS Sport Turismo“ – nuo 143 507 eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius