-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Toyota“ ruošiasi elektrinio pikapo gamybai

„Toyota“, kaip ir kiti automobilių gamintojai, turi elektrifikuoti savo modelių gamą. Viena vertus, nauji aplinkosauginiai reikalavimai verčia tai daryti. Kita vertus, to reikia ir dėl pasikeitusių pirkėjų norų. Ir vienas iš ruošiamų „Toyota“ elektromobilių bus pikapas.
„Toyota“ pristatė krosoverį „Corolla Cross“
„Toyota“ pristatė krosoverį „Corolla Cross“ / Toyota nuotr.

Detalių apie tą pikapą turime nedaug. Aišku, kad tai – strategiškai svarbus automobilis JAV rinkai. „Toyota“ su „Hilux“ ir „Tacoma“ susikūrė stiprią reputaciją. Elektrinis pikapas greičiausiai bus kuriamas vieno iš dabartinių pikapų pagrindu, tikrai pasižymės keturiais varomais ratais, agresyviu stiliumi ir į laisvalaikį gamtoje nutaikytomis savybėmis. Konceptas turi didelę keturių durelių kabiną, bekelei pritaikytas padangas ir uždengtas groteles – būtent pastarasis bruožas ir verčia manyti, kad šis automobilis yra elektrifikuotas, o ne iš pagrindų elektrinis pikapas.

Jis, beje, yra didžiulio plano dalis. „Toyota“ dar nepradėjo savo pirmojo elektromobilio „BZ4x“ pardavimų, bet dabar turi susiimti. Iki 2030-ųjų „Toyota“ planuoja pristatyti 30 naujų elektromobilių, siūlomų pasaulinei rinkai. Tarp jų – pora visureigių, furgonas, keli kasdieniški šeimyniniai automobiliai, futuristiškos autonominės mašinos ir net pora sportinių automobilių. Žinoma, 30 naujų modelių yra labai daug, bet kai kurie jų bus pažymėti „Lexus“ ženklu.

Be to, gali būti, kad ne visi tie elektromobiliai pasieks visus regionus. Pavyzdžiui, didelis pikapas gali ir likti Amerikos žemyne, kur galės varžytis su „Tesla Cybertruck“ ir „Rivian R1T“.

„Toyota“ planuoja, kad iki 2030-ųjų jos elektromobilių pardavimai viršys 3,5 milijonus. „Lexus“ tuomet taps tik elektromobilių marke, „Toyota“ tuo pačiu keliu paseks 2035 metais.

Ar „Toyota“ vėluoja į traukinį? Tikrai taip. Kadaise su „Prius“ pasirodymu „Toyota“ tapo ekologiškų automobilių lydere. Tačiau hibridinių automobilių technologijos nepadėjo įgyti išliekančio konkurencinio pranašumo. Tiesą sakant, kažin, ar geriausi hibridai dabar yra „Toyota“ gamoje. Tuomet „Toyota“ užsispyrusiai kartojo, kad elektromobiliai nėra vieninteliai automobiliai ateičiai ir daug investavo į vandenilio kuro elementų kūrimą. Galbūt ne veltui – dabar vandenilio technologijos plinta tarp markių, o valstybės planuoja didesnes investicijas į šią sritį. Tačiau tai, kad „Toyota“ tik dabar pradeda gaminti pirmąjį elektromobilį, greičiausiai yra strateginė klaida.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius