Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

„Volvo“ ketina pardavinėti automobilius internetu

Švedijos lengvųjų automobilių gamintoja „Volvo Car“, kurią šiuo metu valdo Kinijos „Zhejiang Geely Holding Group“, ketina pradėti pardavinėti automobilius internetu ir skirti daugiau išlaidų skaitmeninei reklamai.
„Volvo“ atstovybės tinklalapis
„Volvo“ atstovybės tinklalapis

„Planuojame, kad visos mūsų automobilių linijos visose rinkose bus siūlomos internetu“, – sakė pardavimų vadovas Alainas Visseris, pristatydamas marketingo strategijos pokyčius.

„Volvo“ užtikrino, jog dėl to nebus uždarytos 2 tūkst. atstovybių, iš kurių pusė yra Europoje.

„Kai pasakomas žodis „e. komercija“, iš pradžių atstovai susinervina“, – sakė A. Visseris.

„Artimoje ateityje mes nematome automobilių prekybos tinklo be atstovų“, – sakė jis ir pridūrė, jog internetu perkami automobiliai „vis tiek pereis per atstovų tinklą“ prieš juos parduodant.

Apie 80 proc. „Volvo“ klientų internetu jau įsigyja kitas prekes ir tyrimas rodo, jog daugelis ateityje internetu pirks ir automobilius.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Užsisakykite 15min naujienlaiškius