-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Dakare sprendžiasi Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio likimas

Po dar vienos nesėkmingos dienos „CRAFT Bearings“ duetas – Antanas Juknevičius ir Darius Vaičiulis parvyko į bivaką. Jie mechanikams perdavė savo automobilį, kuris daugiau nei pusę trečio greičio ruožo vėl ekipažui tampė nervus savo techninėmis problemomis. Automobilis nuolat kaito, ekipažas turėjo kartas nuo karto stoti ir pildyti aušinimo sistemą.
A.Juknevičiaus automobilio remontas
A.Juknevičiaus automobilio remontas / Žilvino Pekarsko / 15min nuotr.

Visas Dakaro 2019 naujienas rasite paspaudę čia.

Po nesėkmingos dienos galiausiai duetas išlindo iš kopų ir užfiksavo 51-ą rezultatą. Tačiau tai nėra pati blogiausia šios dramos scenarijaus dalis. Gali būti, kad automobilis turi tokių problemų, kurios neleis toliau lenktyniauti.

„Kai vertėmės, į kažkurį cilindrą pateko daugiau tepalo. Matėme, kokie dūmai ėjo. Kai paskui užvedinėjome variklį, gavosi didesnis spaudimas nei su oru. Ir tas spaudimas, gaunasi, pakelia variklio galvą. Pakėlė tarpinę. Kito varianto nebėra. Atsiranda spaudimas ir dujų kvapas eina iš išsiplėtimo bakelio. Išeitis – nuimti variklio galvas, sudėti naujas tarpines ir bandyti rytoj važiuoti. Kažkokį variantą pasitarsime ir priimsime. Taip važiuoti kaip dabar, tai kažkoks onanizmas gaunasi. Visa diena – šuniui ant uodegos“, – sakė vėlai į bivaką Arekipoje sugrįžęs Antanas Juknevičius.

VIDEO: A.Juknevičius apie bolido problemas: „Visa diena šuniui ant uodegos“

Po praėjusios nakties mechanikai buvo ramūs, nes patikrino visus svarbiausius mazgus, sutvarkė aušinimą.

Tačiau jei problemos slypi giliau ir jos pasikartos ir ketvirtame greičio ruože, Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio dalyvavimas Dakare pakibs ant plauko.

Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./A.Juknevičiaus automobilio remontas
Žilvino Pekarsko / 15min nuotr./A.Juknevičiaus automobilio remontas

Ketvirtasis greičio ruožas yra maratoninis, o tai reiškia, kad po jo mechanikai negalės dirbti prie automobilio.

Gedimus šalinti turės patys sportininkai. Jei gedimai bus tokie rimti, kaip vyksta dabar, duetas vargu ar savo rankomis, be mechanikų pagalbos, juos išspręs.

Taigi, ketvirtasis greičio ruožas gali šiai lietuvių komandai būti paskutinis. Žinoma, šiemet dalyviai gali pasinaudoti „Super Rally“ vadinama taisykle ir pasitraukę iš Dakaro į jį grįžti po poilsio dienos. Tačiau vargu, ar Antanas Juknevičius norėtų toliau varžytis su oranžiniu numeriu ant durelių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius