-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Gintariniu pragaru vadinamos Palangos lenktynės kaista: kuris taisyklių punktas jau dabar kelia lyderių aistras?

Kas antra Palangos „Aurum 1006 km“ lenktynių TOP 10 komanda, paklausta, ar startuos šių metų Lietuvos Le Mane, stengiasi išsisukti nuo tiesaus atsakymo. Tokio gudravimo priežastys – ir objektyvios (dar ne visi klausimai išspręsti), ir subjektyvios (strategijos, reklaminiai sprendimai, nepasitenkinimas pakeistomis lenktynių taisyklėmis).
Palangos trasa
Palangos trasa / 15min koliažas

Galutinių patvirtinimų, kad 100 proc. dalyvaus Palangos lenktynėse 15min dar nesulaukė iš „Juta racing“, „Gera Dovana RD Signs Šiauliai“. Tik Deividas Jocius patvirtino, kad „Balpol-SPS Automotive Performance“ įsigijo naujutėlaitį „Mercedes AMG GT3 EVO“. O žmogus-dinamitas Mantas Matukaitis dar naujojo „Lamborghini Huracan“ pristatymo metu įvardijo ambiciją Palangoje kovoti dėl podiumo bendroje įskaitoje.

Tačiau viešai prieinamoje komandų registracijos lentelėje kol kas labai daug neužpildytų eilučių. Bet būkime optimistai. Jei viskas susiklostys gerai, peletono pradžioje vis tik matysime ir dvi „Juta racing“ geriausiose Europos trasose išbandytas „Audi R8 GT3 LMS“ (kaip minėjau, galutinių atsakymų dėl „Jutos“ komandų sudėties 15min negavo). Kas galėtų paneigti, kad toks komandų atsargumas susijęs su pakeistomis lenktynių taisyklėmis ir greičiausiems pilotams taikomomis laiko baudomis?

Jau pernai kilo daug ginčų dėl atskirų lenktynių epizodų traktavimo – ir tarp TCR klasės dalyvių, ir tarp galingiausių klasių lyderių. Ko imasi organizatorius Darius Jonušis, kad būtų daugiau aiškumo? Apie tai jis papasakos specialioje laidoje „Gazas ir Stabdis“ jau trečiadienį.

Aurum 1006 km lenktynių taisyklių naujovės

15min šiame tekste apžvelgs, kokios esminės naujienos, kurios kelia ir kels daug aistrų Palangos gintariniame pragare. Akivaizdu, kad taisyklių pakeitimai ir apribojimai/apsunkinimai visad sulauks greičiausių automobilių savininkų nepasitenkinimo: kam investuoti į superautomobilius šimtus tūkstančių eurų ir po to negalėti išnaudoti jų potencialo? Bet D.Jonušis turi savo argumentus, kuriuos kasmet stengiasi apginti.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius