-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pirmojo R.Šeinausko ir R.Krikščiūnaitės „stogo“ pasekmės – lūžęs šonkaulis ir linkę saugos lankai

Praėjusį šeštadienį Lietuvoje debiutavusios pirmosios „DHL Rally Elektrėnai“ varžybos žiūrovams teikė puikius įspūdžius ir emocijas, o ralyje besirungiantiems lenktynininkams priminė apie šaltų nervų svarbą ir kovingumą. Aštuoni greičio ruožai dalyviams jau buvę žinomi iš praėjusių Vilniaus ir Kauno ralių, tačiau kortos ne visiems krito palankiai.
Pirmasis greičio ruožas
Pirmasis greičio ruožas / Tomo Markelevičiaus nuotr.
Temos: 2 Ralis Elektrėnai

Renaldo Šeinausko ir Rūtos Krikščiūnaitės ekipažui, važiuojančiam BMW automobilį, nepavyko nusigauti iki ralio podiumo finišo. Nors šis ralio duetas turėjo rimtų ketinimų bei ambicijų.

Jau buvome išlipę iš savo bolido, bet staiga – stebuklas.

„Pirmajame greičio ruože jautėmės komfortiškai ir pasitikėjome savimi. Demonstravome puikų tempą. Vos startavus antrame GR prasidėjo nelauktos problemos su mūsų automobilio elektronika – variklis tiesiog užgeso. Jau buvome išlipę iš savo bolido, bet staiga – stebuklas. Variklis užsivedė ir mes vėl trasoje!“, – neslėpdama emocijų pasakojo Rūta Krikščiūnaitė.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Penktasis greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Penktasis greičio ruožas

Susidūręs su problemomis ir praradęs daug laiko ekipažas tęsė ralį. 

„Trečiasis ir ketvirtasis greičio ruožai kolojosi kaip per sviestą. Neturėjome problemų, važiavome sau įprastu tempu. Nuotaikos finišavus po penkių ralio atkarpų buvo puikios. Pakilome iki 3-ios vietos savo kalsėje“, – prisiminė Renaldas.

VIDEO: Renaldas Šeinauskas apie stogą ralyje

Stodamas prie šeštojo greičio ruožo starto, Renaldo ir Rūtos ekipažas siekė išsaugoti jau turimą poziciją bendroje įskaitos lentelėje. Deja, nesėkmingai. Pajudėjus nuo starto linijos BMW automobilį ir vėl pradėjo kamuoti tos pačios elektronikos problemos. 

„Stogo“ krikštas tiek man, tiek Rūtai, tiek mūsų automobiliui.

„Vienas paskui kitą, keturis kartus buvo užgesęs variklis. Šios techninės problemos mus abu labai išmušė iš vėžių. Ir lemtingajame posūkyje automobilis nulėkė nuo kelio. Kelias buvo aukštai iškeltas, dėl to automobilis pradėjo verstis. Besivartydamas automobilis atsitrenkė į medį ir atvirto ant ratų.

Taip baigėsi mūsų ralis. „Stogo“ krikštas tiek man, tiek Rūtai, tiek mūsų automobiliui. Tiksliau – mūsų BMW automobiliui pirmas ir paskutinis, nes po šios avarijos linko saugos lankai ir jis nėbėra tinkamas naudoti“ , – pasakojo Renaldas.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Ketvirtasis greičio ruožas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Ketvirtasis greičio ruožas

„Dar kartą norime padėkoti ralio organizatoriams už puikų renginį, visiems prisidėjusiems prie mūsų komandos gyvavimo, ypač mechanikams Ignui ir Romkai, mūsų fanams ir, žinoma, žiūrovams, padėjusiems po mūsų avarijos iškviesti medikus bei ištraukti automobilį. Visiems Jums asmeniškai spaudžiame dešinę!“ , – pridūrė abu ekipažo nariai.

Noro važiuoti ir pozityvumo Renaldo ir Rūtos duetas neprarado. Nors patyrė keletą sužalojimų (Renaldui lūžo šonkaulis) ir šis ralio sezonas jiems baigėsi, ši pora kelia sau naujus tikslus ir nieko nelaukdami pradeda ruoštis kitiems metams.

Kaip teigė šturmanė Rūta, kitą dieną po varžybų, – „Jau šį vakarą vyksime apžiūrėti naujo sportinio automobilio!“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius