Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Antanas Juknevičius tik paryčiais baigė dešimtą Dakaro etapą

Nepataisomų optimistų ekipažas tęsia Dakarą. Antano Juknevičiaus ir Edvardo Duobos automobilis „Mebar“ mėgsta lūžti, o ir Pietų Amerikos bekelėse nuotykių jiems netrūksta. Dešimtame Dakaro etape jie eilinį kartą beveik iki finišo važiavo užtikrintai, tačiau likus 20 km iki greičio ruožo pabaigos automobiliui lūžo viena svarbiausių priekinės pakabos detalių – pagrindinis šarnyro varžtas.
A.Juknevičius
A.Juknevičius / Tomo Tumalovičiaus nuotr.

Atnaujinta 15:22

„Taip įvyko dėl žmogiškosios klaidos. Už pirštą storesnio varžto šiaip neįmanoma nulaužti, tačiau mechanikai, matyt, jo iki galo neprisuko ir „pavargęs“ metalas tiesiog lūžo“, – aiškino A.Juknevičius.

„Žalvario“ ekipažo „Mebar“ sustojo tiesiog dešimtojo greičio ruožo trasoje, likus vos 20 km iki finišo. Nebuvo įmanoma pajudėti nė per milimetrą. Pralėkdami varžovai apdaužė lietuvių automobilio galą, nes nebuvo kitos galimybės prasilenkti, kol A.Juknevičius nukreipė paskui automobilius startavusius sunkvežimius į šoną ir šie išvažinėjo aplinkkelį.

Nekyla jokių klausimų, startuosime

Pasikeisti varžtą nėra sudėtinga, tačiau jo su savimi A.Juknevičius ir E.Duoba neturėjo, todėl šaltyje kalnuose buvo priversti laukti 5 valandas, kol iš Andų papėdės serpantinais atskubėjo pagalba. Lietuvos ekipažo pagalbininkai privažiuoti galėjo vieninteliu keliu – nuo finišo prieš greičio ruožo srovę. Trasoje jau buvo likę nedaug lenktynininkų, todėl incidentų pavyko išvengti.

A.Juknevičius ir E.Duoba dešimtajame greičio ruože praleido beveik parą, nes startavo anksti ryte. Pagalbos jie laukė kalnuose beveik 3800 metrų aukštyje virš jūros lygio, todėl svaigo galva, trūko oro ir buvo labai šalta.

Iki Dakaro ralio finišo liko vos trys dienos ir A.Juknevičius bei E.Duoba pasiryžę jas išgyventi. Nors automobilis ir streikuoja, lietuviai juo juda pirmyn.

„Nekyla jokių klausimų, startuosime“, – kaip visada šypsojosi A.Juknevičius, su E.Duoba į stovyklą prie Saltos (Argentina) grįžęs tik trečią nakties, o po kelių valandų miego vėl sėdęs prie vairo ir 

Atnaujinta 9:54

Trečiadienį Dakaro dalyviai per Andų kalnus persikėlė iš Čilės į Argentiną ir turėjo įveikti daugiau nei 700 km, iš kurių 358 km – greičio ruožas. 

Jau pačioje greičio ruožo pradžioje susidūrę su techninėmis problemomis, vėliau lietuviai pamažu kilo rikiuote į viršų, kol priešpaskutinį įskaitinį punktą pasiekė 49-oje vietoje. Iki finišo likus tik kelioms dešimtims kilometrų, „Mebar“ neatlaikė ir sustabdė „Žalvaris-Dakar“ komandos ekipažą kelioms valandoms.

Komandos atstovai pranešė, kad A.Juknevičius ir E.Duoba vietos laiku apie 4 val. grįžo į dalyvių stovyklą – bivaką. Nors prarado daug valandų ir gavo nemažą baudą, jie Dakaro baigti neketina. Mechanikai turi kelias valandas sutvarkyti „Mebar“, o ketvirtadienio etape lietuviai vėl startuos.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius