-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Pati keisčiausia pavarų perjungimo svirtis: mechaninė ar automatinė?

Įprastame automobilyje yra viena pavarų perjungimo svirtis. Jei automobilis naudoja automatinę pavarų dėžę, net ir ta viena svirtis nėra būtina. Tačiau ne vienas amerikietiškas automobilis dabar važinėja su net kelias svirtis turinčiomis automatinėmis pavarų dėžėmis. Kodėl? Kviečiame pažiūrėti, kaip šiuo mechanizmu perjungiamos pavaros.
Tai – vienas iš populiariausių Killduff gaminamų pavarų perjungimo mechanizmų. (Killduff)
Tai – vienas iš populiariausių Killduff gaminamų pavarų perjungimo mechanizmų. (Killduff)

Iš esmės plačiai paplitę tik trys pavarų perjungimo būdai: pirmasis šį darbą palieka pačiai transmisijai, antrasis leidžia pavaras junginėti mentelėmis už vairo, o trečiasis yra paprasta, visiems puikiai pažįstama mechaninė pavarų dėžė. Patys didžiausi vairavimo entuziastai įprastai pavaras nori junginėti patys – dviejų sankabų transmisijos su mentelėmis tai atlieka greičiau, bet naudoti mechaninę pavarų dėžę yra šiek tiek smagiau. Taigi, kur šiame kontekste rastume daugiasvirtį Killduff pavarų perjungimo mechanizmą?

Šis mechanizmas yra skirtas traukos lenktynėse dalyvaujantiems automobiliams. Jis, beje, nėra visiškai mechaninis. Nors pats mechanizmas turi būti gerai suderintas, kad dantračiai tinkamai judėtų ir svirtys atlaikytų vairuotojo jėgą, teigiama, kad šis mechanizmas kitiems automobilio mazgams nekenkia. Nors daugelis Kilduff pavarų perjungiklius perka tik dėl išvaizdos, teigiama, kad toks mechanizmas turėtų pagreitinti įsibėgėjimą arba bent jau suteikti šiek tiek didesnį vairavimo malonumą.

Tačiau kol vieni teigia, kad šis pavarų perjungimo mechanizmas padeda išvengti klaidų ir leidžia atlikti viską daug tiksliau, kiti vairuotojai pasakoja, kad Killduff mechanizmas iš tikrųjų automobilio nepadaro greitesniu ir drago trasose geriau šį darbą palikti automatinei transmisijai. Kita vertus, juk ne viskas skaičiais ir chronometru išmatuojama.

Įdomu tai, kad šį pavarų perjungimo mechanizmą gamina paprasti JAV automobilių entuziastai. Tai reiškia, kad kiekvienas mechanizmas yra surenkamas rankomis, o pirkėjai gali pasirinkti įvairius patobulinimus, ornamentus, spalvas ir kitus priedus. Kompanija gera ir tuo, kad turi humoro jausmą, kurį galite pamatyti Kilduff savininko Youtube kanale. O šiame vaizdo įraše paaiškinama, kaip naudojamas Kilduff mechanizmas:

VIDEO: 2006 GTO with Kilduff Shifter

Aišku, tai nėra patobulinimas, kurį savo automobiliui rinktųsi daugelis automobilių entuziastų. Tai tiesiog nematytas, savotiškai įdomus pavarų perjungimo mechanizmas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius