Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti
2012 11 13

„Honda“ atstovai tikina, kad naujasis „Civic Type-R“ bus greičiausias priekiniais ratais varomas automobilis Niurburgringe

Pastarasis „Type-R“ serijos „Civic“ „patobulinimas“ vargiai gali sulaukti patobulinimo vardo. Aštuntosios kartos „Civic“ pagrindu sukurtas hečbekas prarado puikias septintosios kartos „Type-R“ valdymo savybes, įgavo papildomo svorio ir nulio AG prieaugį. Su devintąja karta reikalai keičiasi iš esmės.
Niurburgringo trasa
Niurburgringo trasa / organizatorių nuotr.

2015-aisiais planuojama pristatyti naują „Civic Type-R“ versiją. „Honda“ atstovai neslepia, kad iš šio automobilio tikisi vieno ryškaus pasiekimo: Vokietijos Niurburgringo trasos vieno rato įveikimo laiko rekordo priekiniais ratais varomu automobiliu. Dabar šis rekordas priklauso „Renault Megane RS Trophy“, kuri praėjusiais metais įveikė trasą per 8 min. 7,97 s.

Tikslūs duomenys, kas tūnos po „Civic Type-R“ variklio dangčiu, dar neatskleidžiami, tačiau sklando gandai apie 1,6 l darbinio tūrio motorą su turbina. Jis turėtų išvystyti 260 AG, o technologiškai būti labai artimas dabar „Honda“ naudojamam varikliui pasaulio kėbulinių automobilių čempionate (WTCC).

Kita naujovė, apie kurią užsiminė jau patys „Honda“ atstovai, yra vairuojami galiniai ratai. Prieš dvidešimt metų 4WS vadinama sistema, leidžianti galiniams ratams reaguoti į vairo pasukimus ir pasisukti iki 3 laipsnių, buvo montuojama į „Prelude“ modelius, tačiau dėl papildomų gamybos kaštų jos buvo atsisakyta. 2015-aisiais ši sistema gali būti atgaivinta „Civic“ automobilyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius