Iki -60% prenumeratai. Išskirtinis gegužės pasiūlymas.
Išbandyti

Europos oro linijų vilionės: kai kur bilietų kainos sumažėjo daugiau nei trečdaliu

Koronaviruso pandemijai suvaržius keliautojų srautus, Europos oro linijų bendrovės mažina kainas, kad pritrauktų keleivius ir užpildytų lėktuvus.
Oro uoste
Oro uoste / 123rf.com nuotr.

Kelionių apribojimai, kuriuos daugybė šalių įvedė siekdamos sustabdyti ligos plitimą, sudavė stiprų smūgį vežėjoms, todėl pavasarį oro eismas beveik sustojo. Ir nors vasarą eismo srautai ūgtelėjo, dabar jie vėl mažėja.

Europos oro eismo priežiūros tarnybos „Eurocontrol“ duomenimis, eismas per pastarąsias porą savaičių sulėtėjo ir dabar yra 54 proc. mažesnis už praėjusiais metais fiksuotą lygį. Tarnybos teigimu, rugpjūtį eismas siekė vos 30 proc. 2019 metų lygio.

Be to, šiuo metu „Eurocontrol“ yra pesimistiškiau nusiteikusi sektoriaus atsigavimo atžvilgiu.

Pavasarį buvo prognozuojama, kad spalį srautai bus 30 proc. mažesni nei 2019 metais, tačiau dabar fiksuojamas 57 proc. nuosmukis.

Todėl nors vežėjoms trūksta grynųjų, jos ėmė mažinti bilietų kainas.

Pasak turizmo rinką analizuojančios bendrovės „ForwardKeys“, oro linijų bendrovės rugpjūtį, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, sumažino skrydžių iš Didžiosios Britanijos, Prancūzijos, Vokietijos ir Nyderlandų į Pietų Europą kainas 15 procentų.

Ketvirtadienį paskelbto tyrimo rezultatai rodo, kad kai kuriais maršrutais vykdomų skrydžių kainos sumažėjo daugiau nei trečdaliu.

„Keleivių viliojimas“

„Turime privilioti keleivius vėl rinktis keliones oru, o kaina yra svarbus veiksnys“, – pareiškė pigių skrydžių bendrovės „easyJet“ generalinio direktoriaus pavaduotojas Prancūzijai Reginaldas Ottenas.

Jo teigimu, vasarą bendrovei pavyko atnaujinti kai kuriuos maršrutus, o lėktuvai buvo beveik pilni.

„Visgi mes išnaudojame tik maždaug 30 proc. pajėgumų, o tai yra labai, labai mažas rodiklis, atsižvelgiant į tai, kad vasara yra svarbiausias ir populiariausias laikas žmonėms keliauti“, – teigė jis naujienų agentūrai AFP.

Tai, kad mažesnės kainos skatina keleivių srautus, pažymėjo ir „Ryanair DAC“ vadovas Eddie Wilsonas.

Be kainų mažinimo, oro linijos taip pat orientuojasi į pelningiausius maršrutus.

Visgi pakartotinai įvedus kelionės apribojimus ir sugriežtinus karantiną bei testavimo priemones, vežėjų planavimas ir pastangos gali nueiti perniek.

Europos oro linijų bendrovės šio mėnesio pradžioje paragino šalių vyriausybes koordinuoti priemones, kuriomis siekiama apriboti viruso plitimą, sakydamos, kad dabartinis apribojimų kratinys trukdo grįžti prie reguliarių kelionių po Europos Sąjungą.

Oro linijos į kelionių paklausos sumažėjimą reaguoja „turimomis priemonėmis: mažindamos pajėgumus ir pateikdamos patrauklius pasiūlymus, tačiau jos nekontroliuoja pandemijos raidos ir kelionės ribojimų politikos“, – pažymėjo „ForwardKeys“ viceprezidentas Oliveris Ponti.

„Dėl šios priežasties žemų kainų poveikis bus ribotas, ypač dėl to, kad vartotojai ir toliau nerimauja dėl trikdomų planų ir greitos kompensacijos už bilietus skrydžių atšaukimo atveju“, – pridūrė jis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Reklama
Mitai stabdo pasiryžti? Specialistė paneigė pagrindinius investavimo mitus
Reklama
LPC meno galerijoje eksponuojamos parodos turi išskirtinę misiją
Reklama
Top 5 „Dreame“ dulkių siurbliai 2024
Užsisakykite 15min naujienlaiškius