-50% metinei prenumeratai. Velykų dovana!
Prenumeruoti

Kodėl lėktuve jums nepadeda susidėti bagažo? Tam yra rimta priežastis

Lipimas į lėktuvą – dažniausiai chaotiškiausia ir daugiausiai streso kelianti skrydžio dalis. Ieškai bilieto, stumdaisi tarp žmonių, dairaisi vietos lentynose virš kėdžių, kur galėtum padėti savo daiktus. Dažnai kyla pagunda kreiptis į lėktuvo palydovus, kad šie pakeltų tavo lagaminą aukštyn, bet tikriausiai pastebėjote, kad jie tai daryti vengia.
Skrydžių palydovės
Lėktuvo palydovės / 123RF.com nuotr.

Tam yra rimta priežastis. Interviu „Inside Edition“ lėktuvo palydovė Jamela Hardwick papasakojo apie savo darbo užkulisius ir išdavė kelias paslaptis, apie kurias keleiviai tikriausiai net nenutuokia. Viena įdomiausių – kodėl palydovai nenori kilnoti daiktų prieš skrydį.

Pasirodo, lėktuvo palydovai už tai negauna atlyginimo. Jų alga skaičiuojama nuo tada, kai sulipus visiems keleiviams uždaromos lėktuvo durys. Tad ir šiaip gal nesinori nemokamai tąsyti kitų žmonių daiktų, bet yra žymiai praktiškesnė priežastis.

„Mums nemokama tol, kol neužsidaro lėktuvo durys, – aiškino J.Hardwick. – Jeigu susižeistume dėdami jūsų krepšį į lentynas virš kėdžių, tai net nebūtų darbo metu patirta trauma.“

Ši taisyklė galioja net ir jungiamųjų skrydžių metu, net ir skrydžius atidėjus. „Mes gauname pinigus tik už laiką ore, – „Travel + Leisure“ yra aiškinusi palydovė Heather Poole.

– Palydovas jus pasitinka, padeda susirasti vietą jums, jūsų daiktams, gitarai, vestuvinei suknelei, emocinės paramos kiaulei... Jiems už tai niekas nemoka.“

123rf.com nuotr. / Lėktuvo palydovė
123rf.com nuotr. / Lėktuvo palydovė

Daugiau nei dešimtmetį lėktuvo palydovu dirbantis Jay Robertas „Daily Mail“ aiškino, kad jo darbas yra padėti užtikrinti skrydžio saugumą, o ne būti daiktų nešėju. „Man jau reikėjo vienos nugaros operacijos dėl sunkių lagaminų kilnojimų traumų“, – teigė jis ir pridūrė, kad didelė dalis jo kolegų turi problemų su nugara.

„Dauguma oro linijų nepadengia išlaidų, jeigu palydovas susižeidžia keldamas keleivio bagažą, nes taip nutinka dažnai. Tad mums nurodoma nekilnoti keleivių daiktų, o kai mes bandome tai paaiškinti keleiviams, jiems atrodome nenorintys padėti. Bet iš tiesų mes saugome savo nugaras tam, kad galėtume padėti jiems nelaimės atveju – o tai yra pagrindinė priežastis, kodėl mes esame lėktuve“, – sakė jis.

Dauguma oro linijų nepadengia išlaidų, jeigu palydovas susižeidžia keldamas keleivio bagažą, nes taip nutinka dažnai.

O ir keleiviams lipant į lėktuvą, palydovai turi daug kitų darbų. Jie iškart ieško informacijos apie klientą – pradedant potencialiomis rizikomis ir baigiant potencialia pagalba, ir daro tai vos per kelias akimirkas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Įsirenkite šildymą oras–vanduo ir gaukite kompensaciją net iki 70 proc.
Reklama
Kas svarbu įrengiant biurą: keturios interjero dizaino tendencijos
Reklama
Pavasario savaitgaliams ar atostogoms – laikas pajūryje: ne tik pailsėsite, bet ir sustiprinsite sveikatą
Reklama
Norintiems investuoti į NT projektų plėtrą – kaip išsirinkti projektą pagal paskirtį?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius