Metinė prenumerata vos už 7,99 Eur. 15-tos dienos proga!
Prenumeruoti

Skrydžių palydovė atskleidė, kodėl lėktuvui kylant ir leidžiantis ji turi sėdėti ant savo rankų

Lėktuvo įgulos narė paaiškino, kodėl jie pakilimo ar nusileidimo metu sėdi tik tam tikra poza. Pasirodo, visa tai daroma dėl to, kad jie ir mes būtume saugūs, kai skrendame atostogauti.
Lėktuvo įgulos narė paaiškino, kodėl jie pakilimo ar nusileidimo metu sėdi tik tam tikra poza
Lėktuvo įgulos narė paaiškino, kodėl jie pakilimo ar nusileidimo metu sėdi tik tam tikra poza / @_hennylim_ „TikTok“ vaizdo įrašo akimirka / 123RF.com nuotr.

Kai išskrendate atostogauti, pakilimo metu tikriausiai nežiūrite į skrydžių palydovus. Dauguma mūsų renkasi pramogą – žiūrėti į mažėjantį pasaulį pro langą, meniu korteles ar net knygas arba telefoną, rašoma „Daily Star“.

Pasirodo, kad taip turi daryti visi skrydžių palydovai.

Tačiau tie, kurie yra šiek tiek pastabesni, pastebės, kad kai lėktuvo įgula atsisėda į atlenkiamas sėdynes priekyje, jie sėdi ant savo rankų. Galite pamanyti, kad tai tik kelių darbuotojų įprotis, tačiau, pasirodo, kad taip turi daryti visi skrydžių palydovai.

Šis veiksmas turi realią priežastį ir padeda užtikrinti įgulos saugumą pakilimo metu. Apie neįprastą laikyseną skrydžių palydovė paskelbė savo „TikTok“ paskyroje @_hennylim_.

@_hennylim_ Why do cabin crew sit on their hands while in their jumpseats? Check this video out to know! Special guest for today’s video: Clare demecillo Follow my Official Facebook Page: “Henny Joyce Lim” Follow me on Instagram: _hennylim_ #fyp #HJL #cabincrewlife #bracingposition #cebupacific #groundstop ♬ Aesthetic - Tollan Kim

Klipe ji parodė dvi skrydžių palydoves, kurios vaikščiojo po lėktuvo saloną, o paskui atsisėda ant atlenkiamų sėdynių, prisisega saugos diržus ir pakiša rankas po šlaunimis. Ji balsu paaiškino, kodėl jos taip daro.

Ji sakė: „Kodėl keleivių salono įgula sėdi ant rankų, kai sėdi ant atlenkiamų sėdynių? Ar kada nors susimąstėte, kodėl keleivių salono įgula taip sėdi kylant ir leidžiantis?

Tai vadinama „tvirta pozicija“. Šioje padėtyje saugos diržą reikia tvirtai prisisegti, sėdėti vertikaliai, sėdėti ant rankų delnais į viršų ir suglaustais nykščiais. Rankos atpalaiduotos, o pėdos plokščiai padėtos ant grindų.

@_hennylim_ „TikTok“ vaizdo įrašo akimirka / Lėktuvo įgulos narė paaiškino, kodėl jie pakilimo ar nusileidimo metu sėdi tik tam tikra poza
@_hennylim_ „TikTok“ vaizdo įrašo akimirka / Lėktuvo įgulos narė paaiškino, kodėl jie pakilimo ar nusileidimo metu sėdi tik tam tikra poza

Tikslas – išlaikyti kūną standžioje pozoje, kad įvykus neplanuotam avariniam smūgiui kūnas būtų mažiau pažeistas. Taip išlaikomi riboti kūno judesiai, kad būtų mažesnė tikimybė susižeisti, jei būtų smūgis“.

Skrydžių palydovai turi gebėti padėti keleiviams nelaimės atveju, todėl skrendant svarbu, kad jie nesusižeistų. Oro linijų darbuotoja taip pat pažymėjo, kad įgulos nariai tuo metu atlieka kitą užduotį.

Skrydžių palydovai turi gebėti padėti keleiviams nelaimės atveju, todėl skrendant svarbu, kad jie nesusižeistų.

Ji paaiškino: „Per šį laiką jie taip pat atliks „tyliąją peržiūrą“, kurios metu kiekvieną kartą kildami ir leisdamiesi ruošiasi avarinei situacijai. Tai apima žinojimą apie avarinę įrangą, esančią toje vietoje, durų veikimą, duodamas komandas ir bet kokias vizualines užuominas už orlaivio ribų“.

123RF.com nuotr. / Skrydis lėktuvu
123RF.com nuotr. / Skrydis lėktuvu

Taigi, jei pamatysite skrydžių palydovą, pakišantį rankas po šlaunimis, žinokite, kad jis laikosi tinkamos procedūros. Kad būtumėte saugūs, galite net pasirinkti tokią pačią kūno padėtį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Sutelktinio finansavimo ir tarpusavio skolinimosi platformos – ką reikia žinoti renkantis, kur investuoti
Reklama
Dantų balinimas: kaip pasiekti greitų ir efektyvių rezultatų?
Reklama
Benediktas Vanagas: stipriai išprakaitavus geriant vien vandenį kenčia kūno produktyvumas – trūksta energijos, sunku susikoncentruoti, darai klaidas
Reklama
Nauja automatika ir robotai leis „VLI Timber“ auginti gamybą daugiau kaip 40 proc.
Užsisakykite 15min naujienlaiškius