-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Chloé“ Paryžiuje pristatė šiuolaikinę kasdien galimų dėvėti drabužių kolekciją

Nustatyti šiuolaikinį moters veidą 2018-aisiais yra pagrindinis daugelio dizainerių rūpestis, tačiau mados namams „Chloé“ tai – visą gyvenimą trunkanti aistra. Kovo 1-ąją Paryžiuje pristatyta 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcija, kuria dizainerė Natacha Ramsay-Levi siekia parodyti „dualistines moters iliuzijas, kokia ji yra dabar ir kokia norėtų būti“.
„Chloé“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Chloé“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/„Sipapress“ nuotr.

„Chloé“ merginos – jausmingos ir moteriškos, o drabužių deriniai – tarsi dėvimi be jokių pastangų.

Pristatant ateinančio šaltojo sezono kolekciją, podiumu žengė ir supermodelio Cindy Crawford dukra Kaia Gerber bei manekenė Jean Campbell.

 „Scanpix“/„Sipapress“ nuotr./„Chloé“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis: Kaia Gerber
„Scanpix“/„Sipapress“ nuotr./„Chloé“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modelis: Kaia Gerber

Tarpusavyje kontrastavo kristalais inkrustuoti mezginiai, nėriniai, šilkiniai marškiniai-suknelės, įdomių formų sijonai, minkšti paltai, kailiniai kutai, puošiantys viršutinius drabužius ir sijonus. Visa tai kolekcijai suteikė romantikos prieskonio.

Praėjusį sezoną N.Ramsay-Levi debiutas mados namuose buvo duoklė prekių ženklo steigėjai Gaby Aghion – pagrindinei „Chloé“ merginai. Šiandien dizainerė siekė paženklinti savo tapatybę prekių ženklo atžvilgiu, sukūrusi kolekciją, kuri jai pačiai yra tokia tikra ir artima, mados namų idealas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius