-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Į pop up parduotuvę kviečianti „Apoteca“ kūrėja Inga Tarėlaitė ragina atrasti spalvas

Vasarai žengiant į Lietuvą, gatvėse daugėja lengvų drabužių ir plevenančių siluetų, tačiau spalvų galėtų būti dar daugiau. Ryškiu įvaizdžiu išsiskirianti Inga Tarėlaitė, prieš keletą metų įkūrusi savo prekės ženklą „Apoteca“, dvi dienas moteris kviečia į spalvomis trykštančią momentinę parduotuvę Vilniaus senamiestyje.
Inga Tarėlaitė
Inga Tarėlaitė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.
Temos: 1 Mada

„Apoteca“ drabužių galima rasti įvairiuose butikuose skirtinguose Lietuvos miestuose, tačiau savos parduotuvės prekės ženklas neturi. Todėl šeimos viešbutyje „Bookinn B&B“ įsikūrusi laikinoji parduotuvė – gera proga apžiūrėti visų 4-ių iki šiol sukurtų „Apoteca“ kolekcijų drabužius bei bandomuosius modelius.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Apoteca“ momentinė parduotuvė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Apoteca“ momentinė parduotuvė

Istoriniame buvusio vienuolyno pastate įsikūrusio viešbučio pirmame aukšte išrikiuotos pagal kolekcijas suskirstytos kabyklos. Čia pat sukiojasi pati drabužių kūrėja, iki šiol į pasaulį išleidusi keturias kolekcijas – „Miškas“, „Tropikai“, „Našlaitė“ ir naujausiąją „Spalvų kodas“. Šiuo metu I.Tarėlaitė gyvena JAV, tad, kaip pati sako, kurdama kolekcijas derina lietuvių norą puoštis ir kalifornietišką patogumo siekį.

Visose „Apoteca“ kolekcijose gausu spalvų, net ir iš pirmo žvilgsnio juodas suknutes I.Tarėlaitė šypsodamasi vadina „tamsiai pilkomis“. Rūbai pasiūti iš natūralių audinių, tarp kurių dominuoja natūralus šilkas – lengvutis ir pastandintas ar vėsa dvelkiantis vadinamasis „šlapias“.

„Apoteca“ albumo nuotr./„Apoteca“ kolekcijos „Color Code“ fotosesija
„Apoteca“ albumo nuotr./„Apoteca“ kolekcijos „Color Code“ fotosesija

Paklausta, kurie drabužiai sulaukia didžiausio moterų susidomėjimo, I.Tarėlaitė nedvejodama rodo įvairiaspalvius šilkinius bodžius ir sukneles – jas mielai vilki ne tik klientės iš užsienio, bet ir lietuvės. „Kuriu ne kokios nors konkrečios šalies moterims, bet toms, kurios nebijo spalvų, nebijo žvilgsnių, nebijo parodyti savęs,“ – sako kūrėja.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Apoteca“ momentinė parduotuvė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Apoteca“ momentinė parduotuvė

„Neturime savo nuolatinės parduotuvės, kurioje galėtumėme suteikti galimybę moterims ir merginoms susidraugauti su mūsų išskirtiniais audiniais, nustoti jų bijoti ir pradėti jais mėgautis kiekvieną dieną. Nusprendėme įlieti šiek tiek spalvų į sostinės gatves, todėl į Vilnių atvešime visas savo iki šiol turėtas kolekcijas ir dar niekur nematytus bandomuosius modelius, kuriuos bus galima pamatyti, pasimatuoti bei įsigyti. Kai kurie pristatomi darbai yra vienetiniai, todėl tai bus tikras lobynas stileivoms,“ – sako I.Tarėlaitė.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Inga Tarėlaitė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Inga Tarėlaitė

Momentinė parduotuvė abu vakarus virs susitikimų erdve: ketvirtadienį nuo 19 val. ypatingas dėmesys čia bus skiriams mados tinklaraštininkmėms, o gegužės 13-osios vakarą ši momentinė parduotuvė taps visą senamiestį apimsiančio renginio „Shopping Night Out“ dalimi.

Visi, apsilankę „Apoteca“ laikinojoje parduotuvėje turės galimybę ne tik apžiūrėti ir pasimatuoti drabužius, bet ir patyrinėti rinktinės viešbučio „Bookinn B&B bibliotekos lentynas“, o patys smalsiausi turės išskirtinę galimybę praverti duris ir į dar dažais kvepenčius viešbučio kambarius.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Apoteca“ momentinė parduotuvė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./„Apoteca“ momentinė parduotuvė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius