-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kurdami šaltojo sezono kolekciją mados namai „Givenchy“ naudojo dirbtinį kailį

Sekmadienis buvo didi diena dizainerei Clare Waight Keller. Prieš metus tapusi prancūzų mados namų „Givenchy“ kūrybos vadove kovo 4-ąją Paryžiuje ji pristatė antrąją savo ready-to-wear kolekciją, skirtą 2018–2019 m. rudeniui ir žiemai.
„Givenchy“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai
„Givenchy“ 2018–2019 m. rudens ir žiemos kolekcijos modeliai / „Scanpix“/ AFP/ SIPA nuotr.

Anksčiau šešerius metus praleidusi mados namuose „Chloé“, C.Waight Keller į „Givenchy“ atėjo šiuos mados namus palikus ilgamečiam jų kūrybos vadovui – dizaineriui Riccardo Tisci (jis netrukus pradės darbą „Burberry“ – aut.).

Nors ir neturėjo daug laiko tinkamai apšilti kojų, šiandiene savo kolekcija C.Waight Keller įrodė, kad jai ir „Givenchy“ – pakeliui.

Fashionista.com ir Vogue.com teigimu, kolekcijos pradžioje ant podiumo pasirodę modeliai vilkėjo oversized kailiniais iš dirbtinio kailio. O tai – džiugi žinia gamtos ir gyvūnų mylėtojams, kad dar vienas žymus mados prekių ženklas natūralų kailį keičia į dirbtinį.

Kolekcijos modelius kviečiame apžiūrėti žemiau esančioje nuotraukų galerijoje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius