-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kaip nebrangiai ir stilingai aprengti vaiką?

Šią vasarą pastebėjome, kad Lietuvoje ir pasaulyje kaip niekad padaugėjo konceptualių mados parduotuvių vaikams. Pridėkime dar išpopuliarėjusius gatvės stiliaus tinklaraščius kūdikiams, mados žurnalų, netgi to paties „Vogue“ (!) skiltį dizainerių kūriniams ant mažamečių kūnų ir gausime... chaosą.
Mama su dukra
Mama su dukra / „Fotolia“ nuotr.
Temos: 1 Vaikai

Nors stilingų idėjų paieškoti čia ir nepakenks, kartais susimąstome, nuo kada mados industrija tapo mažamečių žaidimais ir nukreipė savo taikinį į visiškai neuždirbančią amžiaus grupę? Šia proga prisiminkime ar iš naujo atraskime tris ne tokias prabangias drabužių savo atžaloms alternatyvas.

Mūsų mažyliai

Kaip sako patys portalo įkūrėjai, tai „vieta, kur tėveliai tarpusavyje keičia, parduoda, dovanoja savo mažųjų išaugtą kraitį“. Ši svetainė veikia tokiu pačiu principu, kaip ir „Vinted.lt“ drabužių platforma, pritraukusi milijonines investicijas bei išsiplėtusi į užsienio šalis.

Vienintelis skirtumas – tikslinė grupė čia yra mažieji stileivos. Svetaine nesudėtinga ir patogu naudotis, pasirinkimas dinamiškas ir didžiulis, tiesa, vienintelis nepatogumas – kas kurį laiką reikia nuolat prisijungti ar atnaujinti informaciją, kitaip vartotojo profilis bus užblokuotas.

Tiesa, svetainės administratorius tokiu atveju visad atsiųs priminimus, ir tereiks tik paspausti nuorodą. Beje, ar minėjome, kad ši svetainė turi ir labai patogią mobiliąją aplikaciją? Nufotografuoti, įkrauti, parduoti ar pirkti drabužius galite per išmanųjį, net neįsijungusios kompiuterio!

Puslapio nuotr./Svetainės „Mūsų mažyliai“ pagrindinis puslapis.
Puslapio nuotr./Svetainės „Mūsų mažyliai“ pagrindinis puslapis.
„Fotolia“ nuotr./Dvi sesės matuojasi lietaus batus.
„Fotolia“ nuotr./Dvi sesės matuojasi lietaus batus.

Dėvėtų drabužių parduotuvės

Pirmiausia pakalbėkime apie naujas kolekcijas – ne paslaptis, kad nauji atvežami gaminiai neretai būna tie, kurių parduotuvės nesugebėjo išparduoti. Tai ką tik pasibaigusios kolekcijos parduotuvėse, tačiau sezonas – vis dar tas pats, o drabužiai – netgi nenešioti. Tokius rasite prie didesnių kainų prekių, tačiau skaičiai etiketėse vis tiek bus gerokai mažesni, nei prieš tai, kol atkeliavo iki dabartinio taško.

Kiti drabužiai dėvėtų drabužių parduotuvėse – asmeninio požiūrio reikalas. Vienos moterys iš tolo jų baidosi, kitos žino, kad gerą akį turint galima atrasti dar ir kokių lobių. Mūsų patarimas tebus vienas: džemperiai, megztukai, kelnės – puiku. Išskalbkite, išdezinfekuokite namie ir tegu vaikas džiaugiasi į valias.

Tik nepirkite labai aptrintų. Juk visą laiką geriausios – kokybiškos, naujesnės prekės. Tačiau apatiniai – marškinėliai ir kelnaitės, batai bei pėdkelnės yra tabu. Tai – tarsi antra oda, ir jei jaunesniam vaikui neperduodate vyresnėlio apatinių marškinių, net nepagalvokite šių įsigyti vintažinėje parduotuvėje.

„Fotolia“ nuotr./Mergaitė su pirkinių maišeliais.
„Fotolia“ nuotr./Mergaitė su pirkinių maišeliais.

Greitos mados ir tradiciniai prekybos centrai

Vis daugiau ir daugiau mūsų pamėgtų parduotuvių plečiasi ir pristato vaikų skyrius. Štai švedų mados tinklas „H&M” leidžia naujausias tendencijas įsigyti, nesigraužiant dėl išleistų pinigų, kadangi kainos itin prieinamos. Be to, vaikų aprangoje kaina itin svarbus aspektas – kadangi atžalos auga ir bręsta itin greitai, neretai net ne po sezono, o kartais ir po kelių mėnesių drabužį ar batelius tenka „nurašyti“ kaip išaugtinius.

„H&M“ pasiūloje – prekės vaikams iki keturiolikos metų, nemažas pasirinkimas ir ką tik gimusiems kūdikiams. Kainos dažniausiai neviršija 20 eurų, o akcijos bei įvairūs pasiūlymai seka vienas kitą. Brangesnis tinklas – „Zara“, čia kainos iki 60 eurų.

Tačiau tai ta vieta, kurioje savo akis varvinti galės labiausiai tendencijų paisantys paaugliai ar jų mamos. Nepamirškime ir didžiųjų prekybos centrų – vieša paslaptis, kad ten įmanoma susirasti dar ir kokios kokybiškos medvilnės gaminių, tarnausiančių ilgą laiką. Stilingų taip pat – tereikia mokėti paieškoti!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius