-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujausio „Vogue Italia“ viršelis – reakcija į koronaviruso pandemiją: balta – pagarba tiems, kurie aukojasi dėl mūsų

Balandžio mėnesio žurnalo „Vogue Italia“ viršelio nepuošia joks supermodelis, jokia garsenybė, nėra jokių spalvų. Tik daug simbolių savyje talpinanti balta. Taip žurnalo kūrėjai reaguoja į pasaulį apėmusią naujojo koronaviruso (COVID-19) pandemiją ir pirmą kartą žurnalo istorijoje priėmė sprendimą išleisti tokį jo viršelį.
Balandžio mėnesio „Vogue Italia“ viršelis ir vyr. redaktorius Emanuele Farneti
Balandžio mėnesio „Vogue Italia“ viršelis ir vyr. redaktorius Emanuele Farneti / 15min koliažas

„Per ilgą, daugiau kaip šimtmetį trunkančią, istoriją „Vogue“ išgyveno karus, krizes ir teroro aktus. Kilniausia žurnalo tradicija yra niekada neatrodyti kitaip.

Vos prieš dvi savaites ruošėmės spausdinti jau kurį laiką rengiamą leidinį, kartu su juo ir „L’Uomo Vogue“. Tačiau kalbėti apie ką nors kitą, kai žmonės miršta, gydytojai ir slaugytojai rizikuoja savo gyvybe, o pasaulis keičiasi amžiams, nėra „Vogue Italia“ DNR.

Atsižvelgdami atidėjome savo projektą ir pradėjome nuo nulio. Sprendimas pirmą kartą žurnalo istorijoje atspausdinti visiškai baltą viršelį nebuvo priimtas dėl to, kad trūktų vaizdų, – priešingai.

Pasirinkome baltą spalvą, nes ji tuo pačiu metu simbolizuoja daug dalykų.

Balta visų pirma yra pagarba.

Balta yra atgimimas, šviesa po tamsos, visų spalvų visuma.

Balta yra spalva uniformų, kurias dėvi savo gyvybes dėl mūsų aukojantieji.

Tai reiškia erdvę ir laiką mąstyti, taip pat tylėti.

Balta skirta tiems, kurie užpildo šį tuščią laiką ir erdvę idėjomis, mintimis, istorijomis, poezijos eilutėmis, muzika ir rūpinasi kitais.

Balta primena, kai po 1929 m. krizės ši nepriekaištinga spalva buvo pasirinkta dėvėti kaip grynumo dabartyje ir vilties ateityje išraiška.

Visų svarbiausia: balta nėra pasidavimas, bet tuščias lapas, laukiantis, kol bus prirašytas, naujos istorijos, kuri netrukus prasidės, viršelis“, – savo „Instagram“ paskyroje rašė žurnalo „Vogue Italia“ vyriausiasis redaktorius Emanuele Farneti.

„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Emanuele Farneti
„Scanpix“/„SIPA“ nuotr./Emanuele Farneti

Balandžio mėnesio žurnalo vidų per savaitę padėjo sukurti 40 menininkų, dažniausiai bendradarbiaujančių su rafinuotu leidiniu, rašo Wwd.com.

Jame rasime tokių mados pasaulio atstovų kaip Stevenas Kleinas, Davidas Simsas, Mertas Alasas ir Marcusas Piggottas, Joe McKenna, Bella ir Gigi Hadid, Collier Schorras, Glenas Luchfordas, Paolo Roversi, Petra Collins, Willy Vanderperre'as, Olivier Rizzo ir Lindsey Wixson ir kiti, kurie namuose fotografavo save, savo šeimas ir draugus, su kuriais susisiekė internetu.

Šio numerio kūrime dalyvavo ir daugybė žymių pasaulio dizainerių: „Dior“ kūrybos vadovė Maria Grazia Chiuri, Miuccia Prada, „Valentino“ kūrybos vadovas Pierpaolo Piccioli, „Gucci“ kūrybos vadovas Alessandro Michele, Donatella Versace, Michaelas Korsas, Stella McCartney, „No. 21“ kūrybos vadovas Alessandro Dell'Acqua ir Jeremy Scottas. Jie žurnalui sukūrė specialius eskizus.

„Balandžio mėnesio „Vogue Italia“ numeriui sukūriau šį eskizą, norėdama suteikti šiek tiek džiaugsmo ir paskleisti pozityvumo žinią.

Esu įsitikinusi dėl vieno, kad, kai visa tai baigsis, grįšime į savo gyvenimą su nauju dosnumu ir nesavanaudiškumu, kurio visi išmokome per pastarąsias savaites. Kartu mes galime tai padaryti!“ – savo „Instagram“ paskyroje pasidalijusi eskizu rašė „Versace“ kūrybos vadovė Donatella Versace.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius