-35% metinei prenumeratai. Maža kaina - didelė vertė.
Išbandyti
Maža kaina - didelė vertė. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

L.Čepracko „Gastronomika“ gyvena paskutines dienas. Žinomas šefas dalinasi naujais planais

Geriausias praėjusių metų Lietuvos restoranas „Gastronomika“ dar šiais metais užrakins duris, – restorano svečiams šeimininkas Liutauras Čeprackas paruošė vieną paskutiniųjų šio sezono meniu. Jis kviečia ragauti savo kulinarinės interpretacijos Azijos virtuvės tema.
„30 geriausių restoranų“ pristatymas
„30 geriausių restoranų“ pristatymas / Luko Balandžio / 15min nuotr.

„Tikimės, kad jau lapkritį savo svečius pasitiksime naujoje vietoje, tačiau, žinia, žmogus planuoja, statybininkai juokiasi, taigi, tikslios datos, kada bus atvertos naujojo restorano durys, pasakyti dar negalime“, – pasikeitimų laukia pranešime žiniasklaidai cituojamas žinomas Lietuvos virtuvės šefas.

L.Čeprackas teigia, kad „Gastronomika“ – itin vykęs jo eksperimentas: „Esame įsikūrę labai neįprastoje vietoje. Užsieniečiai nustemba atsidūrę industriniame rajone, tačiau dar labiau juos stebina durys, vedančios į modernią erdvę ir ypatingų skonių pasaulį. Šis kontrastas jiems palieka neišdildomų įspūdžių“.

Martynos Jovaišaitės Paukštės nuotr./Liutauras Čeprackas „Gastronomikoje“
Martynos Jovaišaitės Paukštės nuotr./Liutauras Čeprackas „Gastronomikoje“

Vis dėlto, „Gastronomiko“ vadovas įsitikinęs, kad lazda visada turi du galus – žmonėms įdomu, malonu lankytis tokioje eksperimentinėje vietoje, tačiau tuomet, kai jie nori pasipuošti ir iškilmingai pavakarieniauti Vilniaus senamiesčio širdyje, Naujamiesčio loftų jie nesirenka. „Turėjome vietą, kuri nebuvo pritaikyta, kad galėtume čia dirbti penkias dienas per savaitę ar turėtume galimybę savo svečius pasodinti terasoje su puikiu vaizdu. Terasą galėtume turėti, tačiau nežinau, kam patiktų valgyti stebint, kaip atvažiuoja ir išvažiuoja automobiliai“, – sako šefas.

Jis tvirtina, kad „Gastronomika“ savo marškinėlius išaugo. „Mūsų tikslas buvo rasti savo kelią, kurti įdomius patiekalus, eksperimentuoti su maistu. Paskutiniųjų metų rezultatai įrodė, kad einame teisingu ir sėkmingu keliu. Tapome vienu pirmųjų restoranų Lietuvoje, atsidūrusių Skandinavijos restoranų gido „White guide“ sąraše, užėmėme pirmąją vietą Geriausių Lietuvos restoranų trisdešimtuke. Ir vis dėlto, ateina laikas, kai privalai keistis, augti toliau, tobulėti. Pokyčiai visuomet reikalauja naujų, drąsių žingsnių“.

Martynos Jovaišaitės Paukštės nuotr./Maistas Liutauro Čepracko „Gastronomikoje“
Martynos Jovaišaitės Paukštės nuotr./Maistas Liutauro Čepracko „Gastronomikoje“

Iš vietos, kuri veikdavo dvi dienas per savaitę, tapsime tikru restoranu, į kurį žmonės ateis ieškoti kulinarinių patirčių.

L.Čepracko „Gastronomika“ ruošiasi persikelti į Vilniaus senamiestį, į pastatą, kurį rekonstruoja buvę „Iki“ parduotuvių tinklo savininkai, broliai Ortizai. „Neabejoju, kad mano restoranas taps fantastiško pastato, tikros Vilniaus puošmenos, dalimi. Iš vietos, kuri veikdavo dvi dienas per savaitę, tapsime tikru restoranu, į kurį žmonės ateis ieškoti kulinarinių patirčių. Po trijų darbo metų kapituliuojame: mūsų restoranas, pagaliau, turėsi iškabą. Tapsime greičiau randami“, – apie savo naują verslo kūdikį pasakoja restorano interjerą jau kuriantis ir meniu dėliojantis šefas.

Netrukus savo svečiams jis pasiūlys paskutinį šio sezono „Gastronomikos“ meniu – geriausių patiekalų degustaciją. Joje – pastarųjų ketverių metų patiekalai, kuriuos geriausiai įvertino restorano svečiai.

Martynos Jovaišaitės Paukštės nuotr./Maistas Liutauro Čepracko „Gastronomikoje“
Martynos Jovaišaitės Paukštės nuotr./Maistas Liutauro Čepracko „Gastronomikoje“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Miškasodyje dalyvavę „Herbalife“ nepriklausomi partneriai pagerino savo pačių rekordą – pasodino daugiau nei 3 tūkst. medžių
Reklama
„Teleloto“ studija virs podiumu
Reklama
Šimtai vyrų kasdien susiduria su erekcijos sutrikimais ar net prostatos vėžio diagnoze – kaip to išvengti?
Reklama
Pirmą kartą per beveik penkiolika metų fiksuotas verslo ginčų augimas – ką tai reiškia verslui?
Užsisakykite 15min naujienlaiškius